441
کد خبر: 635
برچسب‌های خبر: - استاديان - جشنواره خيرين - بيست و چهارمين
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
____________________

بیست‌وچهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مازندران ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود


مدیرکل نوسازی مدارس مازندران:

 بیست‌وچهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مازندران ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود

F18A7322.JPG

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: حدود ۵۰۰ تن از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه ‌یاران کشور روز چهارشنبه هفته جاری با حضور در اردوگاه دانش‌آموزی بادله  در بیست‌وچهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مازندران شرکت می‌کنند‌.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، مهدی استادیان اظهار کرد: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز یکی از گردهمایی‌های اصلی در زمینه تجلیل از خیرین فعال در این حوزه و همچنین افزایش جذب مشارکت‌های اجتماعی برای توسعه فضای آموزشی کشور است که سال‌هاست در همه استان‌ها برگزار می‌شود و در مازندران نیز تا کنون ۲۳ دوره آن برگزار شده است.

 

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است دوره بیست‌وچهارم جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مازندران چهارشنبه هفته جاری -۲۰ اردیبهشت- در اردوگاه دانش‌آموزی بادله  برگزار شود و علاوه بر برنامه‌های مختلف، چند تن از خیرین برگزیده استان نیز تجلیل شوند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در این جشنواره و گردهمایی یک روزه حدود ۵۰۰ تن از مدرسه‌سازان و مدرسه‌یاران استان و سایر نقاط کشور حضور می‌یابند.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: علاوه بر تعدادی از مسئولان ارشد استان و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز مازندران، رئیس سازمان نوسازی مدارس كشور و اعضای هیئت رئیسه جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور نیز در این جشنواره حضور می‌یابند.

 

استادیان خاطرنشان کرد: در این گردهمایی یک روزه ضمن برگزاری همایش و تشریح آخرین نیازها، الزامات، راهبردها و دستاوردهای حوزه مدرسه‌سازی در کشور، فضا برای افزایش تعامل بین مدرسه‌سازان و مدرسه‌یاران با بخش دولتی نیز فراهم می‌شود.

 

وی برگزاری نمایشگاه جنبی را نیز از برنامه‌های این جشنواره یک روزه عنوان کرد و گفت: قرار است نمایشگاهی در زمینه ارائه دستاوردهای مدرسه‌سازی در استان و همچنین برخی فعالیت‌های علمی و خلاقانه دانش‌آموزان استان نیز در حاشیه این جشنواره برپا شود.

 

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با تاکید بر لزوم توجه به ترویج مشارکت اجتماعی برای کاهش و رفع نیازهای استان در زمینه فضای آموزشی اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در درجه نخست تکریم و تجلیل فعالان این عرصه به عنوان خادمان گمنام توسعه فضای آموزشی کشور است و پیرو این هدف نیز به دنبال گسترش فرهنگ مشارکت اجتماعی در این زمینه هستیم.

 

استادیان افزود: توجه سازمان نوسازی مدارس کشور در این دوره تلاش برای تبدیل جریان مدرسه‌سازی در کشور به مردمي سازي ، مدرسه‌سازی است که این امر با افزایش جلب مشارکت‌های اجتماعی میسر می‌شود و در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز نیز به دنبال تحقق همین هدف هستیم.


روابط عمومي اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيزمدارس مازندران

 

 


آخرین خبرها...