441
کد خبر: 634
برچسب‌های خبر: - روزمعلم - پيام - استاديان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
____________________

پیام تبریک مدیرکل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس مازندران به مناسبت روز معلم



مدیرکل نوسازي مدارس مازندران  در پیامی، روز معلم را به همه معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

fd5c7ca182510ff9c53862c805fc7f6896a6e8dc86111f1d2e5232a3b5bc01e1.jpeg

به گزارش  روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس مازندران، مهدي استاديان ساروي مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس مازندران در پیامی، فرارسیدن روز معلم را به معلمان، آموزگاران و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

 

متن پیام، به این شرح است:

 

بسم الله الرحیم الرحیم

 

۱۲ اردیبهشت، سالروز پاسداشت مقام والای معلم و فرصتی مغتنم است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ همه شهدای والامقام، بالاخص معلمان و دانش‌آموزان شهید و بویژه معلم متفکر انقلاب، شهید آیت الله مرتضی مطهری، مراتب سپاس خود را تقدیم انسان‌های بزرگ و والاهمتی کنیم که کاروان دانش بشر را به سوی تعالی و سعادت رهنمون می‌سازند.

 

شهید مطهری الگویی تمام عیار برای جامعه بزرگ معلمان بوده و سالروز شهادت این استاد برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی و نامگذاری این روز به نام معلم، زمینه‌ای برای ارج نهادن به زحمات این عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت و انسان سازی است.

 

بی‌شک اعتلای فرهنگ و اندیشه جامعه و ساختن تمدن نوین ایرانی با الگوی اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

 

اینجانب فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان و معلمان پر تلاش و دلسوز استان مازندران تبریک عرض نموده و برخود واجب می‌دانم مراتب سپاس، تقدیر و تشکر خویش را از همکاری، همراهی و تلاش‌های دلسوزانه کلیه فرهنگیان و همه مسئولین و عزیزانی که در این عرصه مهم و حیاتی ما را مدد می‌رسانند به عمل آورم.

 

در پایان امیدوارم با همت والای همه فرهنگیان عزیز، استادان و معلمان فرهیخته به سوی جامعه‌ای پویا و بانشاط گام برداریم و فرزندانمان را برای ساختن و اداره کردن هر چه بهتر جامعه اسلامی و انسانی و تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه‌های دولت بویژه اهداف بالادستی نظام تعلیم و تربیت همچون سند تحول بنیادین آماده نماییم.


مهدي استاديان ساروي

مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس مازندران


آخرین خبرها...