418
کد خبر: 629
برچسب‌های خبر: - خليج فارس - پيام - استاديان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
____________________

پیام تبریک مدیركل نوسازی مدارس مازندران به مناسبت روز ملی خلیج فارس


پیام تبریک مدیركل نوسازي مدارس مازندران  به مناسبت روز ملی خلیج فارس

 ۲۰۲۳۰۴۳۰_۱۳۱۱۲۹.jpg

 به گزارش روابط عمومی اداره كل نوسازی مدارس مازندران مهدی استاديان ساروی مدير كل نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس مازندران در پيامی روز ملی خليج فارس را تبريك گفتند.


بسمه تعالی

دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس یادآوراقتدار، شوکت و میراثی گرانسنگ که ایرانیان آزاد اندیش روزگار کهن برای ما به یادگار گذاشته اند تا همواره مایه فخر و مباهات ما و نسل‌های آینده باشد.

این خطه نیلگون سرشار ازگنجینه‌های تاریخی، حماسی، دینی، اقتصادی بوده واین سرزمین کهن که در گذرگاه انتقال انرژی و مبادلات تجارت جهانی قرار گرفته است ریشه در تاریخ نام ایران دارد.

خلیج فارس براى ایرانیان تنها یک نام نیست، بلکه حرمتی دارد برابر با ایثار و از جان‌گذشتگی تمام شهیدانی که برای صیانت از این سرزمین مقدس بارها و بارها جواب یاوه‌گویی‌های دشمنان را با نثار جان خود دادند.

اینجانب این روز بزرگ و ملی را به تمامی ملت شریف ایران، همکاران خدوم و زحمت‌کش سازمان نوسازی مدارس كشور تبریک عرض نموده و رجا واثق دارم درخشش آب‌های همیشه خلیج فارس، انعکاسی از فروزندگی آفتاب آزادگی و وطن‌دوستی ایرانیان پاک‌اندیش بوده که نام عزیز ایران را در بستری به قدمت هزاران سال، در جای جای سرزمین آباء و اجدادی‌مان گسترانیده و برای همیشه تاریخ بر فراز نام ایران میدرخشد.


مهدی استاديان ساروی

مديركل نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس مازندران

آخرین خبرها...