523
کد خبر: 626
برچسب‌های خبر: - مناطق محروم - بازديد - چهاردانگه
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
____________________

بازدید مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران از مناطق محروم


بازدید مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران از مناطق محروم

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران مهدی استادیان مدیرکل نوسازی مدارس استان با همراهی خلیلی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، رشمانلو معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان و عابدی راد سرناظر منطقه شرق استان در دبستان حضرت فاطمه (س) روستای پشرت و شهید کریمی روستای ترکام حضور پیدا کرد و بصورت میدانی از روند ساخت و تجهیز این دو دبستان بازدید به عمل آورد.

استادیان در این بازدید اظهار داشت، احداث دبستان دو کلاسه حضرت فاطمه (س) پشرت در دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و هم اکنون در آستانه بهره‌برداری قرار دارد تا دانش‌آموزان این دبستان که هم‌اکنون در کانکس مشغول به تحصیل می‌باشند، سال تحصیلی آینده را در ساختمان جدید مدرسه آغاز کنند.

ایشان در ادامه در دبستان سه کلاسه شهید کریمی ترکام نیز که از مصوبات سفر استاندار مازندران به چهاردانگه می‌باشد و کلنگ احداث آن در مهرماه ۱۴۰۱ به زمین زده شد، حضور پیدا کرد و بیان داشتند این پروژه که از پیشرفت خوبی برخوردار است تا مهرماه سال جاری تکمیل و آماده تحصیل دانش آموزان می‌شود.

شایان ذکر است مهندس استادیان پیش از حضور در روستاهای پشرت و ترکام، از سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه که سال گذشته تجهیز شده بود و همچنین پروژه های دیگربازدید میدانی کرد.

آخرین خبرها...