529
کد خبر: 625
برچسب‌های خبر: - هم انديشي - دكتر رنجبر - مهار تورم
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
____________________

در راستای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و تاکیدات ریاست محترم جمهور دوره آموزشی با عنوان شعار سال ( مهار تورم و رشد تولید) و افزایش بهره وری در اداره کل نوسازی مدارس مازندران برگزار شد


در راستای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و تاکیدات ریاست محترم جمهور دوره آموزشی با عنوان شعار سال ( مهار تورم و رشد تولید) و افزایش بهره وری در اداره کل نوسازی مدارس مازندران برگزار شد

دكتر رنجبر استاد دانشگاه: در نشست هم اندیشی كارشناسان مسئول اداره كل نوسازي مدارس مازندران با موضوع تبيين شعار سال(مهار تورم، رشدتوليد)مطرح نمودند:شعار امسال دقیقا رویارویی با جنگ اقتصادی دشمن است و به شرط تحقق آن ،درب‌های سرمایه‌گذاری را به روی کشور بازخواهد گشود.



به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس مازندران نشست هم انديشي تخصصي كارشناسان مسئول اداره كل نوسازي مدارس مازندران با موضوع تبيين شعار سال(مهار تورم، رشدتوليد)با حضور دكتر رنجبر استاد دانشگاه در سالن آمفي تئاتر اداره كل نوسازي مدارس مازندران برگزارشد .

رنجبر استاد دانشگاه دراين جلسه بيان داشت: دشمنان تلاش می‌کنند نامگذاری‌ سال‌ها با محوریت مسائل اقتصادی را کم اهمیت جلوه داده و یا آن را بی ثمر و آثار روانی نامگذاری‌ها را خنثی کنند، چرا که این شعارها به ویژه شعار امسال دقیقا رویارویی با جنگ اقتصادی دشمن است و انشالله به شرط تحقق باعث آبادانی کشور خواهد شد.

ايشان با تاکید بر اینکه هوشمندی و تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال به عنوان مهار تورم و رشد تولید بسیار آشکار است، تاکید کرد: اگر این شعار محقق شود بدون شک سرمایه‌ها به کشور برمی‌گردد سرمایه‌گذاری داخلی رشد خوبی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رها کردن امور به تصور اینکه به طور خودجوش سامان می‌یابند، نتیجه‌ای جز وضع موجود ندارد، تاکید کرد: برای مهار تورم دولت نیازمند خانه تکانی فکری است تا بتواند کنشگری فعال در میدان داشته باشد.

ایشان با تاکید بر اینکه برای رفع تنگناهای معیشتی مردم به یک قاطعیت در تصمیم‌گیری نیاز است، گفت: برای این مهم باید آنچه که در حیطه وظایف مجلس است و آنچه که دولت باید وضع کند، در اسرع وقت نسبت به این موضوع اقدام و قاطعیت لازم به سر انجام برسانند

 


آخرین خبرها...