640
کد خبر: 624
برچسب‌های خبر: - تجلیل_خیرین_استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
____________________

تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان،در روز تکریم خیرین


همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) که به روز تکریم خیرین نامگذاری شده،مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان مازندران برگزارشد

IMG_20230407_142014_654.jpgIMG_20230407_141948_438.jpgIMG_20230407_141952_775.jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، در مراسمی که با حضور اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز مازندران و تعدادی از مسئولان استانی از جمله مدیرکل نوسازی مدارس مازندران، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، فرماندار شهرستان ساری، علی بابایی کارنامی نماینده مرکز استان و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، در مدرسه استثنایی امام جواد(ع) ساری برگزار شد، از خیرین مدرسه ساز استان مازندران تجلیل بعمل آمد.


 استادیان مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس مازندران در این مراسم اظهار داشت : هدف از این گردهمایی که همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) و روز تکریم از خیرین برگزار شده، افزایش توجه همراهان همیشگی‌مان یعنی خیرین مدرسه‌ساز به مدرسه‌سازی و تجلیل از آنان است.


 مدیرکل نوسازی مدارس استان خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز مازندران از پیشگامان عرصه مدرسه‌سازی در کشور هستند که نقش مهمی در کاهش کاستی‌های آموزشی استان دارند. در سال گذشته خیرین مدرسه‌ساز استان بالغ بر  ۱۴۰۰ میلیارد ریال بابت ساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی استان مشارکت کردند که تاثیر بسزایی در رشد زیرساخت‌های آموزشی استان داشت.


استادیان اظهار کرد: همواره قدردان زحمات و مشارکت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه این عزیزان در طول سال‌های گذشته هستیم و برای کمک به توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان دست یاری را به سوی این عزیزان دراز می‌کنیم.


علی بابایی کارنامی نماینده مردم مرکز استان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم، با اشاره به برخی اقدامات و مصوبات مجلس برای حمایت از خیرین مدرسه‌ساز، بر ضرورت همراهی با خیرین برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید کرد.


 محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز استان تیز در این مراسم با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای همکاری و خدمت‌رسانی در راستای تسهیل شرایط حضور و فعالیت خیرین مدرسه‌ساز، تلاش این قشر را ارزشمند و سرمایه‌ اجتماعی بزرگ برای استان برشمرد.


در پایان این مراسم، ضمن پذیرایی از مهمانان و افطاردهی، از خیرین مدرسه‌ساز  حاضر در برنامه با تقدیم لوح سپاس و هدایایی از سوی مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، اداره کل نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش استان قدردانی شد.

آخرین خبرها...