515
کد خبر: 621
برچسب‌های خبر: - دیدار_استثنایی_استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
____________________

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان


دیدارمدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس مازندران با رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان 

IMG_20230405_225840_530.jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی مدارس استان بهمراه سید حسین هاشمی مدیرعامل مجمع خیرین استان با سید سروش ساداتی جمالی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان دیدار و در خصوص فضاهای آموزشی و ورزشی به گفتگو پرداختند.


در این جلسه ساداتی جمالی،ضمن تقدیر و تشکر، گزارشی از وضعیت موجود مدارس استثنایی استان، تعداد دانش آموزان و مشکلات دانش آموزان استثنایی ارائه دادند.


رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گفت: خدمت به دانش آموزان استثنایی باعث خشنودی خداوند و نزول رحمت الهی در زندگی ما خواهد بود و اشاره به فرمایش بزرگان در خدمت به این دانش آموزان نمودند و در ادامه کمبود فضاهای آموزشی و ورزشی، بالا بودن هزینه های تحصیلی و درمانی را از مسائل مهم در این حوزه بر شمردند.


 در ادامه استادیان  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، ضمن اظهار خرسندی از این دیدار خدمت به دانش آموزان استثنایی را یک عبادت دانستند و برخورداری از فضاهای آموزشی و ورزشی مناسب را حق بدیهی همه دانش آموزان بر شمردند و تاکید بر تجهیز مدارس استثنایی و توزیع تجهیزات آموزشی و توانبخشی این مدارس را از اولویت های مهم کاری خود برشمردند.


 هاشمی مدیر عامل مجمع خیرین استان در این جلسه افزود،با خیرینی که علاقمند هستند در حوزه آموزش و پرورش استثنایی کمک های مالی، معنویی و آموزشی داشته باشند نهایت همکاری را داریم و از این امر خدا پسندانه استقبال به عمل می آوریم.

آخرین خبرها...