689
کد خبر: 593
برچسب‌های خبر: - افتتاحيه - دهه فجر - شهيد قائمي
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
____________________

بهره‌برداری از ۱۷ پروژه آموزشی جدید در مازندران همزمان با دهه فجر


بهره‌برداری از ۱۷ پروژه آموزشی جدید در مازندران همزمان با دهه فجر

همزمان با افتتاح متمرکز یک‌هزار و 100 مدرسه در سراسر کشور به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۷ پروژه مهم آموزشی نیز در مازندران به بهره‌برداری رسید.

DSCF2429.JPG

DSCF2453.JPG


به گزارش روابط عمومي اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی یک‌هزار و ۱۰۰ مدرسه و فضای آموزشی کشور با دستور و حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۱۷ پروژه مهمِ به بهره‌برداری رسیده در 11 شهرستان مازندران قرار دارد.

مراسم بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های آموزشی مازندران صبح روز پنجشنبه -۱۳ بهمن- با حضور تعدادی از مسئولان استان و شهرستان از جمله مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرماندار ساری در دبستان نوساز ۱۲ کلاسه شهید محمدعلی قائمی ساری به عنوان یکی از پروژه‌های افتتاحی دولت سیزدهم برگزار شد.


DSCF2410.JPG

تلاش نظام و دولت برای توزیع عادلانه خدمات

فرماندار مرکز استان در این مراسم با بیان این‌که توزیع عادلانه خدمات و امکانات از اولویت‌های اصلی نظام و دولت سیزدهم است، گفت: در شورای آموزش و پرورش برای بیش از ۸۸ هزار دانش‌آموز برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای داریم و از همه مدارس نیز بازدید کردیم تا برای آرامش و رفاه دانش‌آموزان گام برداریم.

محمدعلی نوبخت با اشاره به گفتمان امام(ره) و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در خدمت به مردم، اظهار کرد: امام راحل نظام سرمایه‌داری را در هم شکست و نظامی با محوریت مردم و اسلام بنیان نهاد که ما نیز تلاش می‌کنیم در همین مسیر به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی باکیفیت هستیم که در مسیر توسعه زیرساخت‌های عادلانه آموزشی ایجاد شده‌اند. همراه با سایر مسئولان نیز پیگیر تامین اعتبار برای تکمیل سایر پروژه‌های نیمه‌کاره هستیم تا سرعت توزیع خدمات و توسعه زیرساخت‌های جامعه افزایش یابد و شاهد ارتقاءِ سطح رفاه اجتماعی در جامعه باشیم.


DSCF2412.JPG

بهره‌برداری از بزرگترین پروژه آموزشی شمال کشور در دهه فجر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران نیز در این برنامه افتتاحیه با بیان این‌که امیدواریم به صورت جهادی و انقلابی در راستای سیاست‌های محرومیت‌زدایی دولت سیزدهم گام برداریم، گفت: در مجموع امسال ۲۶ پروژه با ۱۶۴ کلاس درس در استان به بهره‌برداری رسید که در کنار تجهیز سایر مدارس گام بزرگی محسوب می‌شود.

مهدی استادیان از برنامه‌ریزی برای افتتاح بزرگترین پروژه آموزشی شمال کشور در هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: پروژه بزرگ شجره طیبه ساری با ۱۰ هزار متر مربع مساحت قرار است سه‌شنبه هفته آینده با حضور معاون اول رئیس‌جمهور به بهره‌برداری برسد که نقش مهمی در افزایش سرانه آموزشی استان دارد.

وی افزود: در مسیر تحقق اهدافی که برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی ترسیم شده همواره قدردان و نیازمند تلاش و همکاری خیرین مدرسه‌ساز هستیم که امیدواریم این همراهی‌ها روز به روز بیشتر شود و شاهد تقویت جهاد مدرسه‌سازی در کشور باشیم.

در پایان این مراسم مسئولان حاضر در افتتاحیه از زیرساخت‌ها و کلاس‌های مدرسه ۱۲ کلاسه شهید قائمی ساری بازدید کردند.


آخرین خبرها...