426
کد خبر: 582
برچسب‌های خبر: - گلوگاه بندپي - بازديد - خان محمدي
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
____________________

بررسی وضعیت زیرساخت‌های آموزشی گلوگاه بندپی



بررسی وضعیت زیرساخت‌های آموزشی گلوگاه بندپی

بازديد خان‌محمدی  از مدرسه شبانه‌روزی نمونه‌دولتی زنده‌یاد عباسعلی فیروزجایی روستای ادملا از توابع بخش گلوگاه بندپی

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در این بازدید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت خیرین برای مرمت‌های جزئی مدارس تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس مازندران:بازدید از مدرسه تخریبی روستای فیروزآباد گلوگاه بندپی نیز در برنامه‌های روز دوم سفر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش به مازندران قرار داشت.
خان‌محمدی در این بازدید و پس از دیدار و گفت‌وگو با اهالی و مسئولان منطقه درباره درخواست ساخت مدرسه جایگزین گفت: یکی از راه‌های استفاده از این فضای متروکه، قرار دادن آن در طرح مولدسازی دارایی‌های دولت است.
وی افزود: راه دیگر نیز ساخت مشارکتی مدرسه است. در صورتی که با اعتبار خیرین در این محوطه ساخت مدرسه جایگزین آغاز شود، سازمان نیز برای تکمیل طرح همکاری خواهد کرد.
خان‌محمدی: ظرفیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی استفاده شود
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه بازدیدهای روز دوم به مجموعه فرهنگی آموزشی امیرالمومنین(ع) گلوگاه بندپی رفت ودر
جلسه مسئولان اجرایی، فرهنگی و آموزشی منطقه که با حضور نماینده بابل و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری برگزار شد حضور یافت.
این اردوگاه فرهنگی تحت مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع قرار دارد و مدت‌هاست که به دلیل نبود تجهیزات مناسب و انجام نشدن مرمت از چرخه فعالیت خارج شده است.
در این بازدید درخواست افزایش یک هکتاری مساحت اردوگاهی برای اضافه شدن محوطه اردوگاهی بدون قطع درختان و احیاء اردوگاه مطرح شد.
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در این جلسه با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در وزارت آموزش و پرورش و امکان بهره‌گیری از این فرصت برای احیای زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی، گفت: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با هدف مردمی‌سازی فعالیت‌ها تشکیل شده است و می‌تواند در چنین مواردی با تکیه بر ظرفیت‌های منطقه‌ای و بسیج کردن مشارکت‌های مردمی کمک‌حال تحقق مطالبات باشد.
خان‌محمدی افزود: این قرارگاه فعالیت‌هایی فراتر از ساختار موجود اداری را می‌تواند رقم بزند و برگزاری جلسات مستمر قرارگاه در استان روند اجرای پروژه‌ها با حمایت خیرین و مردم را تقویت می‌کند.
وی اظهار کرد: نوع نگاه مردم مازندران به فعالیت‌های فرهنگی و مشارکت در امور جهادی پایه‌ای است و این ظرفیت باید در استان به طور جدی مورد استفاده قرار بگیرد.


آخرین خبرها...