427
کد خبر: 579
برچسب‌های خبر: - ديدار - خانواده شهيد - خان محمدي
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
____________________

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز کشور: شهدا باید الگوی ما در خدمت به مردم باشند


رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز کشور:شهدا باید الگوی ما در خدمت به مردم باشند

IMG_9026.JPG

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز کشور گفت: همه ما مسئولان باید با الگو گرفتن از رفتار و سبک زندگی شهیدان به شکلی عمل کنیم که شرمنده شهدا و خانواده‌های‌شان نباشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، حمیدرضا خان‌محمدی روز پنج‌شنبه -۱۵دی- در حاشیه سفر دو روزه‌اش به مازندران با خانواده شهیدان جانعلی و غلامعلی ابراهیم‌زاده از شهدای دوران دفاع مقدس روستای ابومحله شهرستان آمل دیدار کرد.
وی در این دیدار با بیان این‌که شهدا باید الگوی همه ما در امور مدیریتی و خدمت به مردم باشند، اظهار کرد: همه ما مسئولان باید به شکلی زندگی کنیم که شهدا از ما بابت درست خدمت کردن به مردم و انقلاب راضی باشند.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش افزود: توفیق نصیب‌مان شد که در شب وفات حضرت ام‌البنین(س) خدمت خانواده شهدا رسیدیم و امیدواریم مدیون خون شهدا نباشیم.

خان‌محمدی اظهار کرد: دشمنان انقلاب و اسلام انواع و اقسام توطئه‌ها را به کار گرفتند تا به این کشور آسیب بزنند. باید همه با هم تلاش کنیم تا از آرمان‌های انقلاب و راهی که شهدا برای حفظ و حراست این کشور و انقلاب اسلامی طی کردند حفاظت کنیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطرنشان کرد: محتاج دعای خیر خانواده شهدا به ویژه مادران شهیدان هستیم و امیدواریم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم و جبران کاستی‌ها ما را از دعای خیر خود محروم نکنند.

خان‌محمدی برای انجام سفری دو روزه و برگزاری نشست‌هایی پیرامون توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان و بازدید از چند پروژه در حال اجرا در شهرستان‌های ساری، بابل و آمل به مازندران سفر کرد.


آخرین خبرها...