640
کد خبر: 578
برچسب‌های خبر: - شجره طيبه - خان محمدي
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
____________________

بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژه مجتمع شجره طیبه ساری


بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژه مجتمع شجره طیبه ساری

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی در حال ساخت شجره طیبه ساری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، حمیدرضا خان‌محمدی روز پنجشنبه -۱۵دی- در سفر به مازندران از مجتمع آموزشی فرهنگی شجره طیبه ساری بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت اجرایی این پروژه مهم آموزشی استان قرار گرفت.

مجتمع آموزشی فرهنگی شجره طیبه ساری پروژه‌ای ملی با ۱۰ هزار متر مربع زیربنا و در ۳ طبقه است که با همکاری اداره‌کل نوسازی مدارس مازندران و بنیاد برکت در حال ساخت است.
تاکنون حدود ۹۵ درصد از عملیات اجرایی این مجتمع بزرگ فرهنگی آموزشی با صرف هزینه‌‌ای بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان به پایان رسیده و ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل آن نیاز است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بازدید از این مجتمع گفت: این مجتمع یکی از مجموعه‌های ارزشمند و باکیفیت آموزشی در حال ساخت کشور است که با بهره‌برداری از آن سرانه فضای آموزشی شهرستان افزایش می‌یابد.
خان‌محمدی افزود: با توجه به هزینه‌های نگهداری این مجتمع‌های آموزشی، در حال برنامه‌ریزی برای تدوین طرحی هستیم که از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین نیز در این زمینه استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: تاکید بر این است که مجتمع به عنوان یک فضای آموزشی، تحصیلی و فرهنگی در اختیار گروه عامه جامعه قرار بگیرد تا قشر میانه جامعه از این امکانات و زیرساخت‌های باکیفیت آموزشی و تحصیلی بهره‌مند شوند.

مجتمع آموزشی فرهنگی شجره طیبه ساری با ظرفیت پذیرش ۷۲۰ دانش‌آموز دارای ۲۴ کلاس درس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است که فضاهایی همچون سالن آمفی‌تئاتر، سالن ورزشی، کتابخانه، کارگاه‌های آموزشی، زمین چمن مصنوعی و سایر فضاهای مورد نیاز تحصیلی در آن ساخته شده و یکی از پروژه‌های نمونه کشور بر اساس سند تحول بنیادین به شمار می‌آید.


آخرین خبرها...