218
کد خبر: 577
برچسب‌های خبر: - ديدار با كاركنان - خان محمدي - نوسازي مازندران
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
____________________

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در دیدار با کارکنان این دستگاه در مازندران:


رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در دیدار با کارکنان این دستگاه در مازندران:

درآمدزایی مدارس در طراحی نقشه‌ها مورد توجه قرار بگیرد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با کارکنان این دستگاه در مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، حمیدرضا خان‌محمدی روز پنجشنبه -۱۵ دی- در سفر به ساری با حضور در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران با مدیران و کارکنان واحدهای مختلف این دستگاه اجرایی استان دیدار کرد و پیرامون درخواست‌ها و دیدگاه‌های کارکنان درباره مسائل مختلف اداری و سازمانی به گفت‌وگو پرداخت.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش به جای برگزاری جلسه متمرکز با همه کارکنان، این بازدید را با حضور در اتاق‌های کارکنان و دیدار و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره انجام داد و از نزدیک در جریان وضعیت شغلی، اداری و رفاهی کارکنان این سازمان قرار گرفت.
خان‌محمدی در حاشیه این بازدید، کارکنان سازمان نوسازی را تسهیل‌گران فرآیند جهاد مدرسه‌سازی توصیف کرد و گفت: با توجه به رسالتی که سازمان نوسازی در امر محرومیت‌زدایی و گسترش چتر عدالت آموزشی دارد، همکاران ما در این سازمان مسئولیت مهمی به عهده دارند.
خان‌محمدی افزود: نگاه به فعالیت در این سازمان باید فراتر از یک نگاه شغلی و اداری باشد و نگرشی جهادی و انقلابی می‌طلبد که خوشبختانه چنین روحیه‌ای را نیز در همکاران می‌بینیم.
وی خاطرنشان کرد: تلاش ما نیز بر این است که از ظرفیت‌های قانونی برای بهتر کردن شرایط شغلی و رفاهی کارکنان سازمان استفاده کنیم.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار کرد: یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد توجه به تجاری‌سازی و درآمد مستقل برای مدارس در مرحله طراحی نقشه است. با خلاقیت در طراحی نقشه مدارس می‌توان به درآمدزایی برای مدارس و تامین بخشی از نیازهای مالی مدرسه‌ها کمک کند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای انجام سفری دو روزه و برگزاری نشست‌هایی پیرامون توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان و بازدید از چند پروژه در حال اجرا در شهرستان‌های ساری، بابل و آمل به مازندران سفر کرد.


آخرین خبرها...