347
کد خبر: 574
برچسب‌های خبر: - سردار سليماني - شوراي اداري
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
____________________

مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل نوسازی مدارس مازندران برگزارشد


مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل نوسازی مدارس مازندران برگزارشد

به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار مراسمی به منظور گرامیداشت سردار دلها در این اداره کل برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس مازندران:مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران طی سخنانی در این مراسم گفت: شهید سلیمانی مرد بزرگی بود که اهل دیده شدن نبود و تمام تلاش خود را کرد تا ایران و ایرانی در امنیت باشد ووقتی دقت میکنیم بسیاری از تلاش‌ها و اقدامات این شهید بزرگوار بسیار دقیق و تخصصی بوده است که تحسین برانگیز است.

استادیان ادامه داد: از همه همکاران میخواهم شخصیت شهید سلیمانی را برای خانواده و فرزندان خود تببین کنند تا بیشتر با این شهید بزرگوار و مرام و معرفت ایشان آشنا بشوند.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران افزود: هر چند در طول تاریخ این مرز و بوم مردان و زنان بزرگی بوده اند اما سردار سلیمانی انصافا یکی از بزرگترین آنها در همه این ادوار بوده است که وظیفه ماست شخصیت ایشان را در ابعاد مختلف تبیین نماییم.

در پایان این مراسم که بعنوان جلسه شورای اداری هم برگزارشده بود، نیز به همکاران برگزیده در،امورفرهنگی،عفاف و حجاب،پژوهشگران نمونه و ورزشکاران با هدایا ولوح تقدیری تجلیل به عمل امد.


آخرین خبرها...