520
کد خبر: 573
برچسب‌های خبر: - عدالت تربيتي - ولشكلا - بازديد
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
____________________

در راستای قرارگاه “عدالت تربیتی” و “نصیب آموزشی برابر”بازدید ازمدرسه شهید حسین بهرامی،ولشکلای ساری


در راستای قرارگاه “عدالت تربیتی” و “نصیب آموزشی برابر”بازدید ازمدرسه شهید حسین بهرامی،ولشکلای ساری

DSCF1991.JPG


به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران،در راستای قرارگاه “عدالت تربیتی” و “نصیب آموزشی برابر” استادیان مدیر کل نوسازی مدارس مازندران از مدرسه،ولشکلای ساری بازدید بعمل آورد.
در این بازدید که با حضورمهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس استان،هاشمی مدیرعامل مجمع خیرین استان،احمد زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه يك ساری،شورا،دهیار وخیرین محل حضور داشتند،در مورد مشکلات مدرسه به بحث و گفتگو پرداختند.
استادیان در این بازدید و نشست ضمن گرامی داشت سومین سالگرد شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی،بیان داشت،سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی، محبوب ملت و الگوی ملی است که در زمان حیات مبارک خود و در صحنه عمل، به نمونه‌ای موفق برای الگو قرار گرفتن در سطح ملی و حتی فراملی مبدل شده بود.
مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران در ادامه ضمن تشکر از خیرین، بیان داشت،بسیاری از کشورها در جهان سوم هنوز با مشکلات آموزشی بسیاری روبرو هستند.از جمله: کمبود محیط آموزشی، کمبود تجهیزات کافی در مدارس،به روز نبودن اصول آموزشی و کمبود مدرس و معلمان توانا و …..
این کمبود ها و مشکلات باعث شده تا همچنان نیاز به حمایت بخش های خصوصی از امور آموزشی و پرورشی احساس شود.
استادیان در ادامه از حضورخیرین در ساخت،تعمیر و تجهیز مدارس مناطق کم‌برخوردار روستایی تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت، مدارس ساخته شده نیازمند تجهیزات مختلف آموزشی، کمک آموزشی، فرهنگی و ورزشی هستند.لذا نیاز به همکاری خیرین در تکمیل و تجهیز این مدارس همچنان باقیست.
در پایان مدیرکل نوسازی مدارس مازندران و مدیر عامل مجمع خیرین استان قول هرگونه همکاری در جهت تعمیرات و تجهیز مدرسه شهید حسین بهرامی روستای ولشکلا ساری را به مسئولین و اهالی محل دادند.


آخرین خبرها...