500
کد خبر: 569
برچسب‌های خبر: - حاجي پور_نماينده آمل_استاديان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
____________________

دیدار نماينده مردم آمل در مجلس با مدیرکل نوسازی مدارس مازندران



رضا حاجي پور نماينده محترم مردم شريف آمل در مجلس شوراي اسلامي با حضور در دفترمديركل نوسازي مدارس مازندران دیدار و گفتگو کرد.

DSCF1830.JPG

 به گزارش اداره روابط عمومي واطلاع رساني اداره كل نوسازي مدارس مازندران ، رضا حاجي پور نماينده محترم مردم شريف آمل با حضور در دفتر استاديان مدير كل نوسازي مدارس مازندران با ايشان ديدار و گفتگوكرد.

 

 در این دیدار استاديان مدیر کل نوسازی مدارس استان مازندران، ضمن گزارشی از مدارس در حال اجرای در شهرستان های آمل و لاريجان گفت: جذب خیرین جهت اجرای پروژه ها نوسازی مدارس در شهرستان می‌تواند به ما کمک خیلی زیادی کند به طوری که پروژه‌ها در شهرستان از محل اعتبارات خیرین در حال اجرا هستند.

 

نماینده مردم آمل و لاريجان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ، ارزش آموزشی و مدرسه سازی  را امر مهمی دانست و اظهار کرد: ساخت مدرسه از ساخت مسجد هم مهم تر می باشد و هدف مدرسه سازی بر آموزشی است که باید در این راستا همه جانبه کمک کنیم.

 

 وی ادامه داد: که تعدادی از مدارس در شهرستان آمل و لاريجان  فرسوده هستند و مورد نیاز به بازسازی دارد که امیدواریم نوسازی مدارس استان مازندران در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

 


آخرین خبرها...