233
کد خبر: 568
برچسب‌های خبر: - استادیان_مجمع خیرین_استانداری
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
____________________

اگر خیرین به میدان نيايند بسياري ازپروژه ها ناتمام مي ماند


مدیر کل نوسازی مدارس مازندران:

 اگر خیرین به میدان نیایند بسیاری از پروژها ناتمام می ماند.

۲۰۲۲۱۲۱۴_۱۵۱۰۵۰.jpg

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رساني اداره کل نوسازی مدارس مازندران، مهدی استادیان ساروی در جلسه مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان با استاندار ضمن تشکر از اعضای این مجمع، اظهار کرد: اگر خیّرین به میدان نیایند بسیاری از پروژه‌های استان ناتمام می‌ماند؛ مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان گل سرسبد تمام خیریه‌ها در استان است و من دستان تک تک این خیّرین را می‌بوسم.

وی گفت: من افتخار می‌کنم که در استان خادم چنین مردمی هستم که زندگی خود را وقف مدرسه، مدرسه‌سازی و آینده این کشور می‌کنند و برای نشاط و امید مردم گام بر می‌دارند. مجمع خیّرین مدرسه‌ساز از مهم‌ترین خیّریه‌ها و زمینه‌ساز آینده کشور هستند.

استادیان،در ادامه بر ضرورت پایداری مدارس تاکید کرد و یادآور شد: باید به بحث پایداری و نگهداری مدارس اهمیت زیادی داده شود. 

 

استاديان با تاکید بر اینکه خیّرین مدرسه‌ساز در راستای تعمیر، نگهداری و پایداری مدارس می‌توانند نقش موثری داشته باشند، تصریح کرد: تجهیر هنرستان‌ها توسط خیرین مدرسه‌ساز می‌تواند در راستای مهارت آموزی دانش‌آموزان مثمرثمر باشد.


ايشان نفس کار خیّرین را بسیار عالی برشمرد و اظهار کرد: اعتباری که خیّرین در نزد خداوند دارند، بی‎نظیر است و باید قدردان این موقعیت باشند.


استادیان مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران در این جلسه از وضعیت اعتبارات ، تأمین تجهیزات مدارس و زمانبندی تحویل پروژه های مردمی که به دلیل عدم تخصیص اعتبار با تأخیر مواجه شده است گزارشی به استاندار ارائه نمود.

اداره روابط عمومی و اطلاع رساني اداره کل نوسازی مدارس مازندران


آخرین خبرها...