274
کد خبر: 557
برچسب‌های خبر: - جلسه - خيرين - سلگي
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
____________________

برگزاری جلسه خیرین مدرسه ساز استان


با حضور “روح الله سلگی” معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، “استادیان”مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران”حسین کمالی” سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان “علی رجبی”مدیرکل امور اجتماعی استانداری واعضای شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش و نوسازی مدارس استان واعضای خیرین مدرسه ساز استان،جلسه خیرین مدرسه سازدر سالن جلسات اداره‌کل آموزش وپرورش مازندران برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران،روح الله سلگی، ضمن خرسندی از حضور در جمع خیرین مدرسه ساز استان بیان کرد:


شما خیرین عزیز، نقش مهمی در ساخت مدارس سطح استان داریدودرصد مهمي از موفقيتهاي علمي جامعه فرهنگي مازندران مرهون خيرخواهي و نيك انديشي شما خيرين عزيز مدرسه ساز است.

معاون استاندار ادامه داد:مدرسه از زیربناهای اصلی برای رشد و توسعه کشور محسوب می شود که شرایط را برای کسب علم و دانش در راستای داشتن جامعه ای مطلوب فراهم می کند.

سُلگی بیان داشت : آثار و برکات کارهای نیک شما خیرین به فرزندان و نسل آینده کشورمان می رسد وهر کس در حد توان خود می‌تواند در کارهای خیر سهیم باشد و نقش خود را به شکل بهتری در عرصه های مختلف ایفا کند.
خیرین در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه مدرسه سازی نقش برجسته ای در رشد و تعالی جامعه دارند.

معاون استاندار گفت: با ترویج نیکوکاری و کارهای خیر، جامعه ای زیباتر خواهیم داشت.

وی بیان کرد: یکی ازآثارخیرشما، که اقدام فرهنگی مطلوبی نیز انجام می شوداینست که ایثار از مال می باشد. ما به حال شما خیرین عزیز غبطه می خوریم و به همراهی با شما افتخار می کنیم.

این مقام مسئول اشاره کردند: مردم شریف مازندران از قدیم الایام در امور خیر پیش قدم بوده و از کمک کنندگان محوری ساخت و توسعه عتبات عالیات بوده اند و سخاوتمندی و بزرگواری این مردم در کشور زبان زد می باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ضمن تاکید بر تعامل مستمر با این مجموعه پرفضیلت گفت:
ما حتماً پیگیر موارد مطرح شده از جانب خیرین عزیز خواهیم بود در تلاشیم تا در برنامه های مرتبط با نوسازی و تجهیزات مدارس تسهیل گری کنیم.

روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران


IMG_20221119_203506_806.jpg


آخرین خبرها...