511
کد خبر: 531
برچسب‌های خبر: - پيام_سال تحصيلي_استاديان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
____________________

پیام سرپرست اداره كل نوسازي مدارس مازندران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید



F18A7325.JPG

 به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس مازندران، مهدي استاديان سرپرست اداره كل نوسازي مدارس مازندران بمناسبت آغاز سال تحصيلي 1402_1401پيامي صادر نمودند.

 در این پیام آمده است:طلوع خورشید علم و دانش در ماه مهر و مهربانی،آغاز دورانی تازه از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

تقارن سال تحصیلی  جدید با هفته دفاع مقدس تبلور پیام تعهد، تخصص، مقاومت و آزادگی است که تمام فرهنگیان و دانش آموزان این مرز پرگهر با آن آشنایند.

آغاز سال تحصیلی بهانه ی زیبایی است برای مهر ورزیدن در گلستان علم و دانش و سرآغازی برای رویش لبخند ها و دوستی های پردوام در سایه الطاف الهی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و پیش برد اهداف دولت است.

باور داریم که بسیاری از مسائل  مهم اجتماعی  مانند فرهنگ کتابخوانی، اخلاق، توجه به محیط زیست، صلح طلبی و در عین حال فرهنگ مقاومت و توسعه فرهنگ پرسشگری باید در مدرسه و از طریق دانش آموزان نهادینه شود.

امیدواریم با حمایت و همکاری همه دستگاه های اجرایی کشور،معلمان و دانش آموزان میهن مان ،با اکسیر  دانایی  و توانایی مرزهای علم و دانش و پژوهش  را در نوردیم و با پیوند علم و ایمان و پیروی از راه روشن سید شهدا امام حسین (ع) و شهیدان گرانقدر دفاع مقدس، قله های رفیع بهروزی،پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و ایران همیشه جاویدان را با تلاش، کوشش و همت خود سرافراز و سربلند سازیم.

مهدي استاديان ساروي

سرپرست اداره كل نوسازي مدارس مازندران


آخرین خبرها...