747
کد خبر: 522
برچسب‌های خبر: - انتصاب - حراست
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
____________________

مراسم تودیع و معارفه کارشناس مسئول حراست اداره کل نوسازی مدارس مازندران برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه کارشناس مسئول حراست اداره کل نوسازی مدارس مازندران برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه کارشناس مسئول حراست اداره کل نوسازی مدارس مازندران با حضور“ استادیان” سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران،”سعیدی “ مدیرمرکز حراست سازمان نوسازی مدارس کشور “ رشیدی “ معاون حراست کل استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران،مهندس استادیان سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران بیان داشت: در حوزه حراست بحث حفاظت فیزیکی و اسناد وجود دارد و افرادی که در این پست مشغول می شوند باید تمام این مسئولیت را به دوش بکشند.

وی اضافه کرد: دراین واحد باید به گونه ای عمل شود تا ترس از حراست وجود نداشته باشد و تمام قوانین نیز به درستی انجام گردد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از “علی یعقوبی “ که سال های زیادی در این پست فعالیت داشته اند گفت: ایشان با درایت و سعه صدر بسیاری از مشکلات را حل و فضل می نمود.

در ادامه سعیدی، مدیر مرکز حراست سازمان نوسازی مدارس کشور در این جلسه اظهار داشت این واحد باید به گونه ای عمل کند که ارتباط و تعامل خوبی بین همکاران عزیز به وجود آید و مشکلات و دغدغه ها کمتر شود.

ایشان افزودند؛ حوزه حراست حوزه کلیدی است که تمام امنیت و مشکلات سازمان در آن جا حل خواهد شد و امید است مسئول جدید این واحد با کمک تجربیاتی که از گذشته در نهادهای دیگر داشتند به توفیقات ارزنده تری دست یابد.

گفتی است از “علی یعقوبی “ کارشناس حراست سابق تجلیل و “سید یوسف موسوی شیخ” به کارشناس مسئول حراست اداره کل نوسازی مدارس مازندران منصوب شد.





آخرین خبرها...