557
کد خبر: 505
برچسب‌های خبر: - روز تكريم از خيرين - مهندس استاديان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
____________________

پیام تبریک مهندس استادیان به مناسبت پانزدهم ماه مبارک رمضان روز ولادت با سعادت امام‌حسن مجتبی(ع) و روز تکریم خیرین مدرسه ساز


 index.jpg

🖋مهدی استادیان ساروی، سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران به مناسبت پانزدهم ماه مبارک رمضان روز ولادت با سعادت امام‌حسن مجتبی(ع) و روز تکریم خیرین مدرسه ساز پیام‌تبریک و تقدیری بدین شرح صادر نمود:

 

 « کسی که در سختی ها به داد برادر مؤمنش برسد و گرفتاری اش را برطرف سازد و در برآوردن حاجتش به او کمک کند، به سبب این عمل 72 رحمت نزد خداوند دارد که خداوند یکی از آنها را زودتر به او عطا می فرماید و با آن زندگی دنیایش را اصلاح می کند و 71 رحمت دیگر را برای ترس و وحشت های قیامتش ذخیره می سازد. »

"امام صادق (ع)"

 

🔶️ اندک شمارند آنان که بدانند بر روی صحنه زندگی از برای چه آمده و وارسته و بند گسسته از خویشتن خویش،  در گستره ای از کردارهای نیک، همگان را به انسانیتی اصیل رهنمون کرده باشند.

🔶️آری، نمی‌توان نگفت و ننوشت از آنان که عهده‌دار پژواک مهرورزی شده‌اند، آنان که تردید را به تصمیم رسانده و جوانه های کوچک انسانیت را بی‌ خستگی پاسدار شده‌ اند.

🔶️خداوند منان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از عزیزانی را ارزانی فرموده که همواره با عزمی راسخ در جهت پیشبرد اهداف متعالی خود و مسئولیت پذیری در جایگاه  خدمت رسانی به هموطنان ارجمند به شایستگی تلاش میکنند. درود خداوند بر شما که محبت و اخلاص را با تلاش بی نظیر خود به تصویر می کشید.

🔶️ در همین راستا برخود لازم میدانم از تلاش و کوشش شما صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. امید است در سایه عنایات ایزد منان موفق و موید باشید.

 

مهدی استادیان ساروی

سرپرست اداره کل نوسازی،توسعه وتجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...