493
کد خبر: 504
برچسب‌های خبر: - نيمه شعبان_ پيام_مهندس استاديان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
____________________

در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشیریت صادر شد.




پیام تبریک سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران در آستانه میلاد امام زمان (عج)، مهندس مهدی استادیان،سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران پیام تبریکی را به شرح ذیر صادر کرد.

”بسم الله الرحمن الرحیم”
“ قُلْ كلُّ مُّترَبِّصٌ فَترَبَّصوا فَستَعْلَمُونَ مَنْ أَصحَب الصرَطِ السوِي وَ مَنِ اهْتَذي”
(بگو همه ما و شما در انتظاريم . حال انتظار كشيد. اما به زودي مي‏دانيد چه كسي از اصحاب صراط مستقيم است و چه كسي هدايت يافته است.)

آن لحظه ی زیبا از شب نیمه شعبان، آسمان سامرا از ظهور معجزه دیگری به خود می‌بالید و شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی در دامن نرگس زیباترین صدف گوهر آفرینش و یوسف سپید سیمای مشکین چشم دلربا را به عرشیان و زمینیان مژده می‌داد و با آمدنش امید به برپایی عدل در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره یافت.
چه مبارک مولودی که وجود مطهرش جهان را از شر ظالمان و ستمگران تطهیر، زمین را پر از عدل و داد کرده و کاخ‌های ظلم و ستم را فرو می‌ریزد.
خجسته باد میلاد نوری که سحر با شبنم لطفش بیدار می‌شود و خورشید در انتظار سلامش طلوع می‌‌کند.
او که هرگاه جمعه از راه می‌رسد، صاحبدلان، دل از دست می‌دهند و قرار از کف می‌نهند و قافله دل‌های بیقرار روی به قبله می‌کنند و آمدنش را به انتظار می‌نشینند و این انتظار چه زیبا و دلنشین است.

نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دلها ، پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادیخواهان و امیدی که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نموده است.

این ایام که به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده، تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن به آرامش است.

اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری را به مردم متدین ولایت مدار استان مازندران و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

مهدی استادیان ساروی
سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران



آخرین خبرها...