536
کد خبر: 502
برچسب‌های خبر: - شورای اداری_نماینده رئیس جمهور
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
____________________

وزیراموزش وپرورش ونماینده ویژه رئیس جمهور در جلسه شورای اداری قائمشهر


وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر:* 


264 میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های آموزش و پرورش مازندران اختصاص یافت

وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۲۶۴ میلیارد تومان اعتبار به تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های آموزش ‌و پرورش استان مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران یوسف نوری؛ نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان قائم‌شهر با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: هر آنچه در زمینه آموزش و تحصیل سرمایه‌گذاری شود در واقع همان دانه گندمی است که خوشه‌های طلایی گندم را می‌رویاند.

🔶️وی افزود: مشارکت در زمینه احداث، تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های آموزش و پرورش نه تنها زمینه تحصیل فرزندانمان را فراهم می‌کند بلکه کمک می‌کند تا کشوری آباد و با اقتدار داشته باشیم. 

🔶️وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بازدید از پروژه‌های شهرستان قائم‌شهر شامل کلنگ‌زنی یک مدرسه ۱۲کلاسه، یک باب مدرسه در حال احداث و خوابگاه برای افراد بی‌سرپرست گفت: مراحل تکمیل این پروژه‌ها با مشارکت خیّران شهرستان قائم‌شهر در دست اقدام است.

🔶️نوری خاطرنشان کرد: در جریان بازدید از پروژه‌های حوزه آموزش ‌و پرورش و بر اساس برآوردهای انجام شده، ۲۶۴میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه ها در استان، درنظر گرفته شده است.

🔶️نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در ادامه با اشاره به مشکلات نساجی شماره یک و شماره سه اضافه کرد: بخش خصوصی نقش مهمی در اقتصاد دارد که علاوه ‌بر کمک به رفع مشکلات اقتصادی کارگاه‌های کوچک و بزرگ صنعتی، می‌تواند زمینه رشد و توسعه این کارگاه‌ها را فراهم کند.

🔶️وزیر آموزش و پرورش ضمن تأکید بر خلاقیت و نوآوری بخش‌های خصوصی در زمینه تولید گفت: امیدوار هستیم با رفع مشکلات این پروژه‌ها با یاری بخش خصوصی گام مهمی در زمینه تولید داشته باشیم.

🔶️ لازم به ذکر است، در ادامه این جلسه چند تن از اعضای شورای اداری شهرستان قائم‌شهر نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردن



آخرین خبرها...