985
کد خبر: 484
برچسب‌های خبر: - سحابي - ذيحساب سازمان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
____________________

حضور ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان نوسازی مدارس کشور در اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران


حضور ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان نوسازی مدارس کشور در اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران، جلسه ای با حضور دکترهادی سحابی ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان نوسازی مدارس کشور،مهندس استادیان معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، و تعدادی از همکاران ذیحسالی انجام شد.
دکتر سحابی با بیان اینکه جهت شنیدن دغدغه ها و بازگو شدن مشکلات و حل آنها سفر استانی به استان مازندران داشته ام، گفت: نباید بین سازمان و استانها تفاوتی باشد و بنده تحمل بی تفاوتی وبی عدالتی را ندارم وسعی خواهم کرد مسائل و موانع ومشکلات موجود را حل کنم.
ایشان افزودند،بنده به این کار عشق می ورزم وبا علاقه فراوان در جهت مشکلات شما همکاران قدم بر میدارم،مانند رزمنده ای که برای دفاع از میهن خود بدون هیچ پاداشی در حال جنگ بوده.
وی با اشاره به اینکه در بخش مدیریت دولتی ضعف هایی در کشور وجود دارد که راه حل آن استفاده از فناوری و ابزارهای نوین است، بیان داشت: دو اصل مهم در مدیریت، همکاری و هماهنگی است که اگر هماهنگی بین اجزا وجود نداشته باشد همکاری هم صورت نخواهد گرفت و نتیجه ای هم حاصل نخواهد شد. لذا اگر به دنبال توسعه هستیم باید به این اصول توجه داشته باشیم.
دکتر سحابی بیان داشتند،اگرذیحساب راباور داشته باشیم،کسی نمیتواند آن را دور بزند و خلافی مرتکب شود.من خودم را بالاتر از همکارانم نمیدانم،من فقط مدیر یک مجموعه هستم ،وباید بپذیریم که در هر مجموعه ای فقط یک نفر میتواند مدیر باشد.و آنقدر به همکارانم ایمان دارم که اگر چند روزی در سازمان حضور نداشته باشم،همکارانم به نحو احسن کارها را پیش میبرند.
این مقام مسئول با بیان اینکه گره زدن بحث مالی به مسائل کاری، مشکلات بسیاری را آفریده است، تاکید داشت: باید هه توانایی هایمان را برای خدمت به مردم به کار بگیریم. چرا که تحولات دنیا وابسته به توانایی و تلاش انسانهاست و حتی یک انسان می تواند با تفکر و ایده های خود دنیا را متحول کند.
وی در بخش دیگری از بیانات خود حوزه مالی را متشکل از دو موضوع مدیریت مالی و ذیحسابی عنوان کرد و افزود: ذیحسابی نقشی در مدیریت مالی ندارد و کار اصلی آن تطبیق با قوانین و مقررات است و بنابراین در قبال این مسئولیت، پاسخگو نیز خواهد بود، اما مدیریت مالی دنیای گسترده ای است با اطلاعاتی که حسابداری و حوزه های مالی در اختیارش قرار می دهد و مبنای کار آن تصمیم سازی و ارائه راهکار جهت اجراست و لذا پاسخگویی ندارد.
سحابی در پایان با تاکید بر اینکه اتاق های فکر می تواند موجب اتخاذ تصمیمات درست و خوب و بهره وری بیشتر سازمان شود، تصریح کرد: برای مدیریت مالی باید از ایده های افراد استفاده کرده و دارایی های خود را به خوبی حفظ کرده و به مسائل سازمانی اهمیت دهیم.
شایان ذکر است در پایان مهندس استادیان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس مازندران ضمن تشکر از دکتر سحابی و همراهانشان ،به مشکلات در عدم برخی از پرداختیها اشاره کرد و افزود،در اداره کل نوسازی مدارس مازندران با ارزش گذاری و ارزیابی درست،اعتماد بین همکاران بوجود آمده است.
لازم به ذکر است در پایان جلسه،دکتر سحابی و هیئت همراه باتفاق مهندس استادیان از روند اجرای پروژه حیات طیبه بازدید بعمل آوردند.

روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران


آخرین خبرها...