402
کد خبر: 472
برچسب‌های خبر: - حسن ن‍ژاد_جشنواره خيرين
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
____________________

کار خیّرین مدرسه‌ساز، مصداق صدقه جاریه است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استاندار مازندران در نشست تجليل ازاعضای مجمع خیّرین استان مازندران:

کار خیّرین مدرسه‌ساز، مصداق صدقه جاریه است

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران،دکتر حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گفت: من پیش از آغاز سخن به رسم ادب در برابر همه خیّرین که در این جلسه حضور دارند و ندارند، سرِ تعظیم فرو می‌آورم.

حسن‌نژاد ادامه داد: تامین بخشی از نیازهای مدارس که موجب می‌شود دانش‌آموزان و آینده‌سازان در این فضاها درس بخوانند علاوه بر ثروتی که می‌آفریند یک نتیجه دیگری هم دارد و آن این است که به دانش‌آموزان و اولیای آنان می‌آموزند باید در اموری که به آینده و فردای جامعه مربوط است، به اندازه خود سهیم بوده و مشارکت کرد و از این منظر کار شما بسیار باارزش و مصداق صدقه جاریه است.

وی همچنین با اشاره به اینکه حدود سی درصد از فضاهای آموزشی که در این سال‌ها تامین شد، حاصل تلاش خیّرین بود گفت: من صمیمانه از تلاشی که همه شما خیّرین در این سال‌ها انجام داده اید قدردانی می‌کنم.

حسن‌نژاد همچنین گفت: ما به حدود ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا مدارس تخریبی و مدارس نیازمند بهسازی را تعیین تکلیف کنیم و اگر دولت بتواند بخشی از این رقم را سالانه تامین کند نیز سال‌ها زمان می‌برد، بنابراین ما همواره نیاز داریم به مشارکت و حضور خیّرین و این خود نشانه اهمیت وجود شما خیّرین است و ما نیازمند هستیم همواره دست خیّرین عزیز را بفشاریم و خیّرین عزیز هم بر وسعت کار خود بیفزایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران همچنین گفت: ما باید مشارکت را افزایش دهیم تا زودتر به اهداف مورد نظر برسیم و نهادسازی اجتماعی را در دستور کار بگذاریم و در نهایت نیز دراین خصوص از دستگاه‌های مختلف کمک بگیریم.

حسن‌نژاد ادامه داد: برخی نهادها در گذشته در ساخت مدارس نقش داشتند از قبیل نهاد بازار، ولی امروزه این نقش کمرنگ شده درحالی‌که این امکان وجود دارد که ما از توان اصناف کمک بگیریم و این حوزه را تقویت کنیم.

روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران



F18A5571.JPG

آخرین خبرها...