945
کد خبر: 465
برچسب‌های خبر: - افتتاحيه_ مهندس خورشاد_تازه آباد بابلسر
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
____________________

افتتاح مدرسه ۴ کلاسه برکت مرحوم حاج ملاکاظم پور کریم تازه آباد بابلسر


افتتاح مدرسه ۴ کلاسه برکت مرحوم حاج ملاکاظم پور کریم تازه آباد بابلسر

مدرسه ۴ کلاسه برکت مرحوم حاج ملاکاظم پور کریم با حضور مهندس خورشاد مشاور و نماینده مدیر کل نوسازی مدارس مازندران مورد بهره برداری قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، آیین افتتاح مدرسه ۴ کلاسه مرحوم حاج ملاکاظم پورکریم با حضور دکتر باقرزاده نماینده محترم مردم شریف فریدونکنار، بابلسر و بهنمیر در مجلس شورای اسلامی، “ مهندس خورشاد “ مشاور و نماینده مدیر کل نوسازی مدارس مازندران، دکتر سهرابی معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ، آقای شفیع زاده مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بابلسر برگزارشد.

مهندس خورشاد در آیین افتتاحیه این مدرسه ضمن قدردانی از عمل نیکوی خانواده مرحوم حاج ملا کاظم پور کریم بابت اهدا زمین، خواستار حمایت کلیه خیرین، نهادها و نخبگان منطقه جهت ارتقاء وضع مدارس استان شدند .ایشان در ادامه، تکمیل پروژه های نیمه تمام مردمی را از اهداف اصلی و اولویت های اعتباری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بر شمرد و ابراز امیدواری کرد، دیگر پروژه های مشارکتی نیز به زودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی همچنین ضمن تشکر از بنیاد برکت که در ساخت این مدرسه مشارکت داشتند ، از کلیه همکاران اداره کل نوسازی مدارس مازندران که در این امر مقدس خدمت بی دریغ ارائه کردند قدردانی نمود .

ایشان در پایان در خصوص مشخصات پروژه به بهره برداری رسیده فوق بیان داشت : این مدرسه در زمینی به مساحت ۱۷۴۵ متر مربع و با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و با مبلغ 23 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی با مشارکت بنیاد برکت در روستای تازه آباد بابلسر، احداث شده که دارای ۴ کلاس درس می باشد.


روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران




آخرین خبرها...