557
کد خبر: 464
برچسب‌های خبر: - نقاشي _دانش آموزان_به رنگ مدرسه
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
____________________

تقدیراز ۴ دانش آموزان مازندرانی برگزیده در پویش «به رنگ مدرسه»


تقدیراز ۴ دانش آموزان مازندرانی برگزیده در پویش «به رنگ مدرسه


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران طی مراسمی با حضور مهندس استادیان معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس و مهندس احمدی معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان و دیگر مدعوین، از دانش آموزان برگزیده در پویش «به رنگ مدرسه» در محل دفتر مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران تقدیر به عمل آمد.

مهندس استادیان معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان در ابتدای این آیین ضمن خیر مقدم به میهمانان و تقدیر از همدلی و همراهی دانش آموزان در پویش به رنگ مدرسه، بیان داشت: این پویش با مشارکت دانش آموزان با ارسال نقاشی های خود با موضوع مدرسه، بستر مناسبی جهت فرهنگ سازی و آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم مشارکت و نوع دوستی و همچنین افزایش آگاهی خانواده ها نسب به موضوع مدرسه سازی فراهم کرده است.

این مقام مسئول سهم استان مازندران در این پویش ملی را مناسب ارزیابی کرد و افزود: با همت و تلاش دانش آموزان امکان رشد رتبه استان در سطح ملی وجود دارد و امید است مشارکت بیشتر دانش آموزان ضمن افزایش ساخت مدارس خیری، سهم استان را در مشارکت های خیری افزایش دهد.


مهندس احمدی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس در این مراسم بیان داشتند: پویش به رنگ مدرسه چهارمین پویشی است که طی سالهای ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ توسط سازمان نوسازی مدارس کشور و با همکاری خیرین مدرسه ساز به اجرا در آمده است.

وی هدف از برگزاری این پویش ها را بسترسازی مناسب و ایجاد فرهنگ کارهای خیری و توجه به ایده ها و افکار نوین دانش آموزان در مورد مدرسه مطلوب دانست.

در ادامه ایشان ضمن اعلام اسامی برگزیدگان چهار هفته نخست این پویش ملی، از دانش آموزان برگزیده و اولیای محترم آنها که در این پویش ملی حامی فرزندان خود بودند تشکر نمود و تصریح کرد: مراحل انتخاب نقاشی های برتر بدون دخالت اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین استان و صرفا از طریق تعداد لایک هایی که عموم مردم عزیز از نقاشی های دانش آموزان انجام داده اند، صورت پذیرفته است.


مهندس احمدی در پایان تاکید کرد: هر دانش آموز می تواند تا پایان پویش، حداکثر يك نقاشی با نام خود در سامانه ajorbajor.irبارگذاری نماید.
شایان ذکر است جوایز برگزیده شدگان این دوره بن خرید نوشت افزار به مبلغ ۴ میلیون ریال اهدایی شرکت تولیدی میهن بود که طی مراسمی به دانش آموزان برگزیده اهدا شد.


روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران








آخرین خبرها...