723
کد خبر: 450
برچسب‌های خبر: - هفته دولت_مهندس جهانيان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
____________________

مديركل نوسازي مدارس مازندران از افتتاح 49كلاس در در هفته دولت خبر داد


DSCF8814.JPG


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران از افتتاح و بهره‌برداری از 10 واحد آموزشی با 49 کلاس درس در استان مازندران در هفته دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، مهندس جهانیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران ضمن گرامیداشت آغاز هفته دولت به مردم ایران و دولتمردان کشورمان، اظهار کرد: ساخت فضاهای آموزشی یکی از مواردی است که دولت همواره به آن اهتمام داشته و در سال‌های اخیر نیز با اختصاص اعتبارات عمرانی، گام‌های مثبتی در ساخت و نوسازی فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی برداشته است.

وی افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران، پروژه‌های آموزشی بسیاری را برای تحویل به آموزش و پرورش استان فراهم کرده است تا دانش‌آموزان بتوانند در محیط‌های آموزشی نوساز و ایمن به ادامه تحصیل بپردازند.


جهانیان با اشاره به تعداد پروژه‌های آماده تحویل در هفته دولت، خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد 10 پروژه آموزشی در استان مازندران با 49کلاس درس در هفته دولت آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.


وی ادامه داد: پروژه‌های مذکور در نقاط پُر تراکم دانش‌آموزی و در مناطقی احداث شده است که به واسطه فضاهای آموزشی و پرورشی در مَضیقه بودند، همچنین در مجموع تعداد زیادی پروژه آموزشی در مناطق مورد نیاز استان مازندران تا مهر1400 تحویل خواهند شد.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران در خصوص محل پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت تصریح کرد: این پروژه‌های آموزشی در نوشهر،بابل،تنکابن،بابلسر،عباس اباد و ساری با 5 هزار و 993 متر مربع زیربنا آماده و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.


جهانیان عنوان کرد: در این بین نقش خیرین مدرسه ساز بسیار حائز اهمیت است و همواره در ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی استان مازندران همراه نوسازی مدارس بوده‌اند، که در پروژه‌های تحویلی مذکور نیز خیرین مدرسه ساز بسیاری از پروژه‌ها آموزشی را ساخته و یا در تکمیل آنها نقش بسزایی داشته‌اند.


آخرین خبرها...