809
کد خبر: 45
برچسب‌های خبر: - جشنواره خیرین - نکا
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
____________________

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان نکا


جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار با حضور قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش ، شیرزاد مدیر کل نوسازی مدارس استان مازندران، مدیر آموزش و پرورش ، امام جمعه،فرماندار  رئیس مجمع خیرین شهرستان نکاو برخی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزارشد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران : مهندس شیرزاد مدیرکل نوسازی مدارس مازندران در حاشیه این مراسم  گفت: خیران مدرسه ساز پا در راهی گذاشته اند که سبب سازندگی، انسان سازی و ارتقای همه جانبه کشور می‌شود و رضایت خداوند را در پی دارد.

« شیرزاد» با بیان اینکه امروز دوران جنگ سخت به پایان رسیده و دشمن نوع جدیدی از جنگ را آغاز کرده است گفت: میهن پرستان دیروز با جهاد نفس به صیانت از کشور پرداختند و امروز خیران مدرسه ساز با مدرسه سازی به جهاد مال پرداخته‌اند.

وی ادامه داد: خیران با جهاد مال خود و ساخت مدرسه فضای علم و دانش اندوزی را برای دانش آموزان فراهم می‌کنند و این مدارس‌‌ همان سنگرهای دفاع ما در مقابل دشمنان هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با تمجید از فعالیت خیرین مدرسه ساز شهرستان نکا گفت: خیرین مدرسه ساز  یک سرمایه ملی و یک الگو محسوب می شوند و تلاش های خیرین مدرسه ساز در شهرستان یک دستاورد بزرگ است که با لطف خداوند و با تکیه بر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی شکل گرفته است .

در خاتمه با اهدالوح تقدیر از خیرین تجلیل به عمل آمد.


آخرین خبرها...