937
کد خبر: 442
برچسب‌های خبر: - كلنگ زنی_شهيدباهنر - آزادمون - رخشانی‌مهر -
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
____________________

کلنگ‌زنی دبیرستان و هنرستان شهید باهنر در روستای آزادمون شهرستان محمودآباد با حضور دکتر رخشانی‌مهر



آیین کلنگ‌زنی دبیرستان (هنرستان) شهید باهنر روستای آزادمون شهرستان محمودآباد با حضور دکتر مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، در این مراسم همچنین مهندس حسن جهانیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران دکتر علیرضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، دکتر سعید فرزانه نماینده محترم مردم شریف محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، خسرو طالبی فرماندار محمودآباد، حجت‌الاسلام سید داوود موسوی امام جمعه شهرستان، محمدرضا اسدی مدیر آموزش و پرورش محمودآباد و دیگر مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات تالار آریان روستای آزادمون حضور داشتند.

 دکتر رخشانی مهر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اعلام کرد اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش نسبت به سال ۹۶ رشد ۱۰ درصدی داشته است. وی با اشاره به اینکه سبک ساخت مدارس در گذشته به مدارس پادگانی معروف شده بود که از نگاه معماری دیگر مورد قبول نیست، افزود: سلیقه‌ خانواده‌ها و نوع نگاه معماری جدید نسبت به فرم و فضای مدارس تغییر کرده است، بنابراین در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش زیر نظامی به عنوان فضا، تجهیزات و فنآوری تعریف شده تا تحولی نو را در آموزش چند ساحتی رقم بزند.

معاون وزیر و رئیس سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: یکی از مواردی که سند تحول بنیادین به آن توجه دارد ساخت مدارس با معماری جدید و نوسازی مدارس گذشته است تا با نگاهی نو دانش‌آموزان در کانون تربیتی محله خود آموزش ببینند.

رخشانی‌مهر خاطرنشان کرد: تعامل بالا بین خانواده و مسئولان آموزش در ساختار مدرسه‌ی محله یا کانون تربیتی می تواند باعث تقویت بدنه زیستی شود. وی با بیان اینکه تاکنون ۴۴ مجتمع آموزشی را با این رویکرد جدید در کشور افتتاح کردیم، گفت: اواخر تیر ماه امسال نیز مجتمع حیات طیبه مازندران در شهرستان ساری افتتاح می‌شود.

آخرین خبرها...