769
کد خبر: 44
برچسب‌های خبر: - جشنواره خیرین - ساری ناحیه 2
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
____________________

جشن باشکوه تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار ساری


جشن باشکوه تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ساری باحضور فرزند پروفسور حسابی، مدیران کل آموزش و پرورش ونوسازی مدارس مازندران، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری، دیگر مسئولان، خیرین و فرهنگیان در سالن هاشمی نسب ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران؛ این مراسم علاوه بر خیرین، یک مهمان ویژه نیز داشت. مهندس ایرج حسابی فرزند پروفسور حسابی نیزخود را به این مراسم رساند تا ضمن تقدیر از تمام کسانی که در خصوص کمک به رشد و تربیت فرزندان این و باقیات صالحاتی چون مدرسه سازی خود را متعهد می دانند خاطراتی از زندگی و نگاه نوعدوستانه پروفسور حسابی بگوید.

رییس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری ضمن خیر مقدم به مهمانان بویژه خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار که در سخت ترین شرایط مدیران آموزش و پرورش را در تعلیم و تربیت فرزندان خود تنها نگذاشتند تاکید کرد بنا به سخن مقام معظم رهبری انگیزه ی مشارکت خیرخواهانه در جمهوری اسلامی یک پدیده است و از بزرگانی چون مرحوم باغبان و مرحوم داراب به عنوان پیشگامان این مسیر یاد کرد .

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش نیر در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر و تشکر از اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ساری و قدردانی ویژه از خیرین گفت: توجه به کلاس درس یعنی توجه به فردای جامعه چون آموزش و پرورش با تربیت انسانهای فرهیخته در مسیر توسعه کشور و فردای جامعه گام بر می دارد.

سیدعلی قاسمی افزود: توسعه بدون نیروی انسانی تربیت یافته ممکن نیست و به همین دلیل برای توسعه سه شاخص پنهان در نظر می گیرند: آموزش، امید به زندگی و سلامت و از میان این سه شاخص نیز آموزش برجسته تر و برتر است و رشد در آن دو شاخص نیز وابسته به رشد در آموزش است. 

در ادامه این مراسم مهندس ایرج حسابی نیز ضمن ارج نهادن به این اقدام خیرین به بیان خاطراتی از زندگی و روحیه ی نوعدوست مرحوم پروفسور حسابی پرداخت.

ساری05.JPG

آخرین خبرها...