554
کد خبر: 405
برچسب‌های خبر: - رونمايي كتاب_جشنواره خيرين
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
____________________

با حضور استاندارمحترم مازندران؛ بيست ودومين جشنواره خيرين مدرسه ساز برگزار واز دو کتاب زندگینامه خیرین مدرسه‌ساز استان رونمایی شد


با حضور استاندار مازندران؛بيست و دومين جشنواره خيرين مازندران برگزار و از دو كتاب زندگينامه خيرين مدرسه ساز استان رونمايي شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران؛ بیست و دومین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و رونمایی از دو کتاب ‌زندگینامه خیرین استان با حضور استاندار مازندران، مدیرکل نوسازی مدارس و خیرین مدرسه ساز مازندران، همزمان در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در سالن اجتماعات استانداری مازندران برگزار شد.
در طی این مراسم از دو کتاب شرح زندگی و کارنامه و اقدامات دو خیر مدرسه‌ساز حاج مصطفی آشوری و ابوطالب باقری نوشته علی رمضانی پاچی رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران مهندس شیرزادمدیرکل نوسازی مدارس مازندران در خصوص منزلت خیرین بیان داشت: خیرین محترم منشا خیر و برکت هستند و از همکاری و همت آن‌ها برای به تحقق رساندن امر مدرسه‌سازی سپاسگزاریم.
قربانعلی شیرزاد ادامه داد: از ابتدای تاسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در مازندران در طی ۲۲ سال حدود ۴۶۰ میلیارد تومان از سوی خیرین مدرسه ساز استان در زمینه احداث، بازسازی، خرید مصالح و تجهیزات و… به مدارس مازندران خدمات صادقانه ارائه شده است.
استاندار مازندران نیز پیرامون این مراسم عنوان داشت: یکی از جذاب ترین و باشکوه‌ترین جشنواره‌ها متعلق به همین آیین تکریم از خیرین است که البته جشنواره امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم امکان حضور تمامی خیرین استان کمی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.
احمد حسین زادگان افزود: خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامی اقدامات مثبتی در امر مدرسه سازی انجام گرفته که البته قطعا دولت به تنهایی در این امر نمی‌تواند موفق باشد و نیاز به همکاری و همیاری خیرین دارد و سپاسگزارم از همه خیرین عزیز که در پیشبرد اهداف آموزشی و علمی هم در ساخت و نوسازی مدرسه و هم نوسازی تجهیزات مدرسه به دولت و آموزش و پرورش و دانش آموزان کمک‌های شایانی صورت دادند.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از خیرین حاضر با تقدیم لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.


آخرین خبرها...