1118
کد خبر: 400
برچسب‌های خبر: - كلارآباد_شهيد جعفرپور
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
____________________

افتتاح مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه شهید محمد جعفرنژاد کلارآباد عباس آباد


باحضور مسئولین استانی و شهرستانی یک باب مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه در کلارآباد از توابع شهرستان عباس اباد افتتاح و به بهره برداري رسيد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران در مراسم افتتاح این مدرسه که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید، خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، مهندس شیرزاد مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران، دکتر سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، حجت الاسلام دکتر موسوی امام جمعه ، عباسعلی همپا فرماندار، مهرقاسمی رئیس آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد،حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم مهندس شیرزاد مدیرکل نوسازی مدارس مازندران طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات کلیه مسئولین در امر ساخت این پروژه عمرانی گفت: عدالت آموزشی ایجاب می کند تا هیچ دانش آموزی از فرصت سواد آموزی در محیط های آموزشی محروم نشود.
وی خاطر نشان ساخت: برای نشر علم و دانش و خدمت به دانش آموزان باید بیش از اینها خرج گردد: زیرا با گشوده شدن درب یک مدرسه و بیشتر شدن آگاهی دانش آموزان گامهای سازنده ای برای توسعه آینده کشور عزیزمان برداشته می شود.
ایشان افزودند،دبستان ۱۲ کلاسه شهید محمد جعفر نژاد کلارآباد در زمینی به مساحت ۳۳۲۰ مترمربع با زیر بنای ۱۶۲۰ مترمربع و ۲۷۰ متر مربع دیوارکشی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی طرح تخریب بازسازی توسط اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران ساخته شده است.


آخرین خبرها...