1199
کد خبر: 40
برچسب‌های خبر: - تجلیل - خیرین - ساری ناحیه 2 - نظرپور - یوسف نژاد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
____________________

مراسم تجلیل ازخیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در ساری


جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار با حضور دکتر نظرپور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس کشور، یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، شیرزاد مدیر کل نوسازی مدارس استان، ام‌البنین محمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری، عباسی رئیس مجمع خیرین ناحیه دو و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن ورزشی هنرستان تربیت بدنی داراب برگزارشد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران: در این جشنواره محمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، ضمن خیرمقدم به مهمانان و مسئولین گفت : خیرین انسان‌هایی هستند که با بخشش دارایی‌های خود در مسیر علم و دانش ، کارهای ماندگار انجام دادند. وی افزود: آنان نشان دادند مال دنیا در برابر اقدامات خدا پسندانه ارزشی ندارد بلکه حرکت در مسیر خیر مالی و دارایی دنیوی را با ارزش می کند.

 

در ادامه این مراسم قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز کار ارزشمند وماندگاری در حوزه علم ودانش انجام می دهند اظهار داشت: کار نیک، معنوی وفرهنگی خیرین همواره در اذهان مردم، جامعه ودر طول تاریخ ماندگار خواهد بود. وی، خیرین مدرسه‌ساز را سرمایه‌های ارزشمندکشوردانست وگفت: مدرسه‌سازی بزرگترین باقیات و صالحات برای خیرات است که همیشه وتا ابد ماندگار خواهد بود و ثواب آن همیشگی است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش از خیرین به عنوان مجموعه‌ای گران بها یاد کرد که در همه جا و در همه وقت در کنار آموزش و پرورش هستند و به عنوان بازوانی توانمند، بی منت آموزش و پرورش را یاری می‌نمایند.

 

در پایان این مراسم از دانش‌آموزان برگزیده و برتر علمی، آموزشی و هنری آموزش و پرورش ناحیه دو، مدیران ومربیان نمونه این ناحیه و خیرین مدرسه ساز و مدرسه‌یار تجلیل به عمل آمد.


1489219537868381.jpg

1489219540659806.jpg


آخرین خبرها...