1025
کد خبر: 391
برچسب‌های خبر: - خشت گذاري - بندپي شرقي - روستاي ليسه
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
____________________

خشت‌گذاری نخستین مدرسه طرح آجر به آجر در استان مازندران


آیین خشت گذاری و آغاز ساخت نخستین مدرسه پویش ملی آجر به آجر در منطقه بندپی شرقی بابل در استان مازندران با حضور نمایندگان محترم مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل و معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس مازندران و جمعی از مسئولین و خیرین نیکوکار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، آئین خشت‌گذاری دبستان ۲ کلاسه شهید رجایی نخستین مدرسه پویش ملی طرح آجر به آجر در منطقه بندپی شرقی بابل با حضوردکتر کریمی و سردارملک نیا (نماینده سردار سعادتی) نمایندگان محترم مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ،مهندس شیرزاد مدیر کل نوسازی مدارس مازندران ، استادیان معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس مازندران و جمعی از مسئولین و خیرین نیکوکار انجام شد.
مهندس شیرزاد مدیرکل نوسازی مدارس مازندران در این مراسم اظهارداشت: در صنعت تحول بنیادی آموزش و پرورش برنامه ها وطرحهای زیادی پیش بینی شده است،از جمله طرح تحولی مشارکتهای همه جانبه مردم در آموزش و پرورش است، که خوشبختانه در ابتدای سال جاری طرح آجر به آجر در کشور آغاز شده که مشارکت همه جانبه مردم رو دراین طرح داشته ایم که در استان مازندران پررنگ بوده است.
وی افزود،دراین طرح همه آحاد مردم می توانند حتی به اندازه خرید یک آجر به ساخت مدرسه سازی کمک کنند.
شیرزاد درپایان ضمن تجدید از خیرین مدرسه ساز به فعالیت خیرین اشاره کرد و گفت،اقدامات خیرین موجب برکاتی فراوان در راستای محرومیت زدایی بوده است که سرآمد آن در حوزه مدرسه سازی است که متولی وموجب اثرات ماندگار بوده اند.
وی گفت،خیرین گرانقدر مدرسه ساز در مسیری قدم گذاشته‌اند که وظیفه سازمانی آنها نبوده بلکه به گفته خودشان همواره برای آینده فرزندان این مرز و بوم و در جهت تسهیل آموزش دانش‌آموزان مناطق مختلف و محروم کشور حضور فعال دارند.

دبستان شهید رجایی روستای لیسه بند پی شرقی بابل، با ۲ کلاس درس، با زیربنای ۱۵۶ مترمربع با مشارکت مردم مازندران در قالب طرح آجر به آجر و مشارکت خانواده محترم داور پور احداث می شود.


آخرین خبرها...