723
کد خبر: 371
برچسب‌های خبر: - بازدید - کارشناسان - نظارت - سازمان نوسازی مدارس کشور
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
____________________

بازدید کارشناسان سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژه های در دست اجرای نوسازی مدارس مازندران


کارشناسان حوزه نظارت سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور،با سفر به استان مازندران از پروژه های در دست اجرا بازدید نمودند و از نزدیک از روند اجرایی این مدارس آگاه شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران ، مهندس باقریان ، کرمی ومقصودی کارشناسان سازمان مرکزی در این سفر دو روزه  باتفاق معاونین اجرایی  وفنی از پروژه های مجتمع شجره طیبه ، مدرسه  12 کلاسه شهید ضامنی شهرستان ساری ،مدرسه 6کلاسه طوسکلا نکا ، مدرسه 4کلاسه اوسا میاندرود ،6کلاسه شهدای سیمرغ ،کانون فرهنگی ومدرسه 6کلاسه بابل بازدید نمودند.

باقریان در این بازدید ضمن تاکید بر تسریع در اجرا ی پروژه ها ی استان افزود: بر اساس اولویت سازمان نوسازی مدارس کشور  در سال 99اتمام پروژه های نیمه تمام می باشد.

دیدار و گفتگو با مهندس شیرزادمدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران برنامه بعدی سفر این کارشناسان بود.

مهندس باقریان  سپس در جلسه ای با مدیرکل،معاونین و کارشناسان اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران به بررسی مسائل و مشکلات پروژه های در دست اجرا در استان پرداخت گفت. فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در استان را نتیجه هماهنگی و تعامل خوب و سازنده میان مجموعه کارکنان  دانست و ضمن ابراز خرسندی از این تعامل، از عملکرد مطلوب نوسازی مدارس مازندران تقدیر کرد.


آخرین خبرها...