601
کد خبر: 364
برچسب‌های خبر: - رخشانی مهر _ بازدید_جلسه اموزش وپرورش بابل
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
____________________

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد: تخصیص ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش کشور


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد:


تخصیص ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش کشور

  رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام کرد که ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش‌وپرورش بین استان‌ها توزیع شد و ۸۰۰ میلیارد دیگر باید تخصیص یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس ،مهراله رخشانی‌مهر در انتهای سفر یک روزه‌اش به مازندران و بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال ساخت آموزش و پرورش این استان، در شورای آموزش‌وپرورش شهرستان بابل گفت: «اعتبارات سازمان نوسازی از سال ۹۶ تاکنون رشد قابل توجهی داشته است و از ۴۸۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ به بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.»

او با این حال، اتفاقاتی مانند زلزله، سیل و افزایش قیمت‌ها را در حوزه مدرسه‌سازی اثرگذار خواند که تکمیل پروژه‌ها را با مشکل روبرو می‌کند.

رخشانی‌مهر تأکید کرد که تمرکز دولت در سال جاری بر تکمیبل پروژه‌های نیمه‌تمامی بوده کخ خیران در ساخت آن مشارکت داشته‌اند.

معاون وزیررآموزش و پرورش به ۲ هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان از ردیف اصلی و ۱۰۰۰ میلیارد از ردیف‌های متفرقه به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش‌وپرورش کشور اشاره کرد که هزار و ۸۰۰ میلیارد آن تخصیص یافته است.

او گفت: «۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش‌وپرورش استان‌ها توزیع شد و ۸۰۰ میلیارد دیگر باید تخصیص یابد.»

رخشانی‌مهر در سفر امروز از ۱۲ پروژه نیمه‌تمام آموزش و پرورش در شهرستان‌های سوادکوه، سیبمرغ، جویبار، قائم‌شهر و بابل بازدید کرد.

ره‌آورد این سفر تأمین اعتبار بیش از ۲۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات ردیف‌های خیران و نیز ۷ میلیارد تومان برای تجهیزات مدارس استان بود.




آخرین خبرها...