904
کد خبر: 357
برچسب‌های خبر: - دیدارمدیرکل - مدیر کل منابع انسانی وپشتیبانی سازمان -
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
____________________

دیدار مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان با کارکنان نوسازی مدارس مازندران


مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشوربه همراه مهندس باقری طی سفر یکروزه به استان مازندران با کارکنان اداره‌کل نوسازی مدارس این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران ،علی مناهی ضمن بازدید از قسمت های مختلف  اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران با همکاران وکارکنان دیدار واز نزدیک در جریان مشکلات ومباحث جاری قرار گرفت .

 مدیرکل منابع انسانی وپشتیبانی سازمان نوسازی مدارس،دراین دیدار و گفتگوی صمیمانه که حدود 5 ساعت بطول انجامید موارد و مشکلاتی که از سوی همکاران عنوان شده بود گفت: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور هر اقدام زیربنایی که برای تقویت نیروی انسانی لازم باشد با توکل به خداوند متعال و با جدیت پیگیری خواهد کرد.

علی مناهی  با اشاره به اهمیت تأمین نیازها و توجه به معیشت کارکنان گفت: منابع انسانی به عنوان یکی از سرمایه‌‌های اصلی هر مجموعه به شمار می‌رود که عدم توجه به آنان موجب عقب افتادگی اداری شده و بالعکس رشد و تعالی سازمانی در گرو تقویت و توسعه منابع انسانی است.

وی بزرگ‌ترین و ارزشمندترین سرمایه این سازمان نیروی انسانی متعهد، متخصص و سالم است، افزود: سلاح کلیدی سازمان‌ها برای رسیدن به رقابت تحولات عصر جهانی شدن و توسعه‌ی سریع تکنولوژی، مدیریت منابع انسانی است

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: تبیین وظایف، مأموریت‌ها و خط‌‌ مشی‌های سازمانی در بین دستگاه‌های اجرائی مهم استان، یکی از اصلی‌ترین وظایف مدیران کل استانی است تا بتوانند با توجه به حجم کارهایی که انجام می‌شود نیروی مورد نیاز خود را تأمین کنند.

در این جلسه ابتدا مدیر کل نوسازی مدارس مازندران ضمن تقدیر وتشکر از حضور مدیرکل منابع انسانی وپشتیبانی سازمان مدارس کشور در استان مازندران ودیدار با همکاران وپیگیری امورات آنان ، گزارشی از اقدامات اجرایی اداره کل، منابع انسانی و مشکلات موجود در این استان را ارائه نموده و با توجه به اینکه سرمایه هر دستگاه اجرایی منابع انسانی بوده درخواست رسیدگی در جهت رفع موانع  و مشکلات موجود شد.

 


آخرین خبرها...