680
کد خبر: 355
برچسب‌های خبر: - دیدارمدیرکل - مدیر شعب بانک ملی استان
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
____________________

در راستای تشریح طرح تحولی مشارکتهای مردمی #آجر به آجر صورت گرفت دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران با مدیرشعب بانک ملی استان مازندران


مدیرکل نوسازی مدارس مازندران به همراه معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس مازندران با حضور در دفتر مدیرشعب بانک ملی استان مازندران به تبیین اهداف طرح تحولی توسعه مشارکتهای مردمی پرداخته و از ایشان بخاطر اهتمام به رفع مشکلات فضاهای آموزشی استان تقدیر نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران قربانعلی شیرزاد با اشاره به طرح تحولی "آجر به آجر" گفت: گسترش مشارکت خرد مردمی درامر مدرسه سازی درواقع مهم ترین استراتژی این طرح است که در قدم اول درنظر دارد فرهنگ مدرسه‌سازی را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه نماید .

وی افزود : جلب مشارکت بانک ها، شرکت ها وصنایع تولیدی, سازمان های خصوصی و دولتی و ایجاد شبکه ای از داوطلبان مدرسه ساز از دیگر اهداف این طرح است که باید با جدیت دنبال شود.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران در تشریح بخش‌های دیگر این طرح گفت: نگاه اداره‌کل نوسازی مدارس استان به حوزه خیرین، نگاهی راهبردی است و باید تمام تلاش خود را برای حفظ و توسعه این ظرفیت مردمی ارزشمند به عمل آوریم که برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز و گردهمایی ها و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان می تواند یکی از راه های حفظ این سرمایه عظیم مردمی باشد.

در ادامه مدیر شعب بانک ملی استان مازندران ضمن تشکر و تقدیر از زحمات مجموعه نوسازی مدارس در رفع مشکلات دانش آموزان در حوزه سخت افزاری , از مدرسه بعنوان فصل مشترک و خاطره انگیز تمامی مردم یاد برد و گفت :ما هرچه داریم از مدرسه است و یک نوع نگاه نوستالژیک توام با احساس وظیفه و تعهد نسبت به مدرسه در مردم وجود دارد که از همین احساس و تعلق خاطر میتوان در جهت مشارکت آحاد مردم در رفع مشکلات فضاهای آموزشی استفاده کرد.

رشیدی ،در ادامه آمادگی خود را جهت همه گونه همکاری با اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران در ارتباط با طرح آجر به آجر اعلام کرد افزود: در اسرع وقت جلسه ای تحت همین عنوان با حضور مدیران کل آموزش وپرورش ونوسازی مدارس مازندران ومدیران شعب بانک های ملی ودیگر بانکها در امر کمک به مدرسه سازی برگزار خواهیم کرد.

 

 


آخرین خبرها...