947
کد خبر: 35
برچسب‌های خبر: - استاندار - افتتاح - دهه فجر 95 - بنیاد برکت - مهدیه - رفسنجانی - سوادکوه - شیرگاه - پل سفید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
____________________

افتتاح دو مدرسه بنیاد برکت با حضور استاندار مازندران


هنرستان دخترانه  9 کلاسه جدید التاسیس برکت آیت الله هاشمی رفسنجانی و مدرسه 6 کلاسه  برکت مهدیه با حضور ، استاندار مازندران ،  معاون عمرانی استاندار، نمایندگان مردم سوادکوه در مجلس، مدیر کل آموزش و پرورش ، مدیر کل نوسازی مدارس  استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان سوادکوه به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران استاندار مازندران در این ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت: محور توسعه کشور آموزش و پرورش است و همه مسئولین و مدیران کشور از مسیر آموزش و پرورش گذشتند.از این رو هر کاری که در آموزش و پرورش انجام می دهیم، هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است.

ربیع فلاح افزود: مازندران در انسداد مبادی بیسوادی که از فرمایشات مقام معظم رهبری است، پیشگام بوده و حدود 99 درصد دارای سواد هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت یکی از واحدهای ستاد اجراییات فرمان حضرت امام خمینی(ره) است، خاطرنشان ساخت: ما در بخش های آموزش، فرهنگی، عمران و تولید با آن ها همکاری داریم که در سال گذشته بیش از 100 میلیارد و امسال هم در حدود 100 میلیارد تومان با اعتبارات طرح بنیاد برکت در بخش عمران و تولید در استان سرمایه‌گذاری انجام شد. 

استاندار مازندران از تلاش ها و زحمات ، مدیرکل نوسازی مدارس استان، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نمایندگان شهرستان سوادکوه، و همه کسانی که در به ثمر رسیدن این طرح کمک و همکاری کردند، تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است هنرستان دخترانه  9 کلاسه برکت آیت الله هاشمی رفسنجانی شیرگاه بازیربنای 1350مترمربع واعتبار 15میلیارد ریال ومدرسه 6کلاسه برکت مهدیه پل سفیدبازیربنای671متر مربع واعتبار9میلیاردریال از محل اعتبارات طرح بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس مازندران احداث شد.


آخرین خبرها...