574
کد خبر: 348
برچسب‌های خبر: - مدیرکل - دیدار - نظام مهندسی ساختمان
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
____________________

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران با رئیس نظام مهندسی ساختمان استان دیدار کرد


در راستای طرح بسته اجرایی تحولی مشارکتهای مردمی موسوم به آجر به آجر و لزوم مشارکت همگانی در مدرسه سازی وجدیت مدیران ومسئولان استان در به تحقق رسیدن این طرح، مدیر کل نوسازی مدارس مازندران  به همراه معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان ومدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان با علي نیا رئیس نظام مهندسی ساختمان استان در محل سازمان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ، قربانعلی شیرزاد در این دیدار ضمن تشریح طرح آجر به آجر گفت : گسترش مشارکت خرد مردمی درامر مدرسه سازی درواقع مهم ترین استراتژی این طرح است که در قدم اول درنظر دارد فرهنگ مدرسه‌سازی را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه نماید.

ایشان افزود: جلب مشارکت شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی و ایجاد شبکه ای از داوطلبان مدرسه ساز از دیگر اهداف این طرح است که باید با جدیت دنبال شود.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران ،در تشریح بخش‌های دیگر این طرح گفت: نگاه اداره‌ کل نوسازی مدارس استان مازندران به حوزه خیرین، نگاهی راهبردی است و باید تمام تلاش خود را برای حفظ و توسعه این ظرفیت مردمی ارزشمند به عمل آوریم که برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز و گردهمایی ها واستفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان می تواند یکی از راه های حفظ این سرمایه عظیم مردمی باشد.

درادامه جلسه، علی نیا رویکرد این سازمان را تعامل گسترده تر با ادارات مرتبط با سازمان و گسترش ارتباطات بین سازمانی اعلام کرد. رئیس نظام مهندسی ساختمان استان از گسترش همکاریها در تمامی امور با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران استقبال کردند افزود: برخی اعمال و رفتار انسان آن را از موجودات آفریده شده متمایز کرده که یکی از این اعمال شرکت در کار خیر است، زیرا سرشت انسان از ذات اقدس الهی برگرفته شده و همین امر منجر به کارهای ماندگار برروی زمین شده است.


آخرین خبرها...