850
کد خبر: 347
برچسب‌های خبر: - پیام تبریک مهندس شیرزاد _روز خانواده
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
____________________

پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس مازندران به مناسبت روز خانواده و تکریم


پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس مازندران به مناسبت روز خانواده و تکریم 

به گزارش روابط عمومی ، قربانعلی شیرزاد طی پیامی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به خانواده نوسازی مدارس مازندران تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل نوسازی مدارس مازندران به این شرح است: 

۲۵ ذی الحجة با توجه به نزول سوره مبارکه هَلْ أَتَى(انسان) که در اهمیت جایگاه خانواده و استحکام پایه‌های آن نازل شده است، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامیده شده است. این نامگذاری فرصتی را فراهم کرده است که جایگاه خانواده و ضرورت تکریم بازنشستگان، که سرمایه‌های معنوی ایران اسلامی هستند به همگان یادآور شود.

توصیه‌های دینی و احادیث ائمه اطهار(ع) به اهمیت جایگاه خانواده به عنوان اولین رکن تعلیم و تربیت پرداخته است، احترام و تکریم بازنشستگان توصیه‌ای دینی و اخلاقی است که به ما می‌آموزد رعایت حرمت و پاسداشت زحمات این بزرگواران وظیفه‌ای همگانی است و تک تک آحاد جامعه با حفظ جایگاه خانواده و تکریم بازنشستگان و پیشکسوتان اندکی از زحمات شبانه روزی این عزیزان را قدر می‌نهند.

ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت فرا رسیدن روز ۲۵ ذیحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، توفیق، سلامتی و سربلندی تمامی بازنشستگان ، همکاران عزیز بازنشسته  را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم بتوانیم در تمامی مراحل کاری از تجربیات ارزشمند این بزرگواران بهره مند شویم.

IMG-20200715-WA0016.jpg

آخرین خبرها...