547
کد خبر: 346
برچسب‌های خبر: - تفاهم نامه - جویبار - مدرسه 6کلاسه مشارکتی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
____________________

تفاهم نامه مشارکت ساخت مدرسه 6کلاسه توسط مادر شهید علی نجفیان در شهرستان جویبار


در راستای اجرای سند اجرایی تحولی  آجر به آجر  و لزوم مشارکت همگانی در مدرسه سازی  تفاهم نامه احداث مدرسه 6کلاسه شهید علی نجفیان سراجی  در روستای سراج کلا شهرستان جویبار با مشارکت پنجاه درصدی مابین خیر نیکوکار مدرسه‌ساز مادر شهید، خانم مدانلو واداره کل نوسازی مدارس استان مازندران با زیر بنای 1234متر مربع واعتباری بالغ بر 12میلیارد  ریال امضا شد .

به گزارس روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران:مهندس شیرزاد نيز ضمن تقدیر وتشکر از سرکار خانم مدانلو و با بيان اينكه ترويج و توسعه فضاهاي آموزشي باعث تجلي بيشتر مفهوم انسانيت مي شود ، گفت : ساختن كشور ماموريت تاريخي و انساني ما است و بايد بر پايه علم و عشق و اميد در اباداني و شكوفايي تلاش كنيم .

وی همچنین  با اشاره طرح آجر به آجر گفت: تمرکز استراتژی اجر به آجر بر کمک های خرد مردم بوده و به دنبال وحدت رویه و نگاه جمعی در امر مدرسه سازی و تجهیز است.

به گفته او لازمه اجرایی شدن این استراتژی فرهنگ سازی و دغدغه مند ساختن مردم و نسل های مختلف نسبت به فضای تعلیم و تربیت و مدرسه سازی بوده و استفاده از ظرفیت رسانه ای و فضای مجازی را در محور خود دارد.

فضای مجازی و ظهور فناوری های نوظهور ارتباطی می تواند در ایجاد دغدغه مندی مردم نسبت به نوسازی فضای آموزشی از نقش محوری در استراتژی اجر به اجر برخوردار است


آخرین خبرها...