820
کد خبر: 340
برچسب‌های خبر: - ديدار - مجلس شورای اسلامی - دكتر زارعی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
____________________

ديدار مهندس شيرزاد مديركل نوسازی مدارس مازندران با دكتر منصور علی زارعی نماينده محترم مردم شريف ساری درمجلس شورای اسلامی


در راستای اجرای نمودن طرح آجر به آجر

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس مازندران، با نماینده محترم مردم فهيم ساری درمجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران

در راستای طرح بسته  اجرایی تحولی مشارکتهای مردمی موسوم به آجر به آجر و لزوم مشارکت همگانی در مدرسه سازی وجدیت مدیران ومسئولان استان در به تحقق رسیدن این طرح، مهندس شيرزاد مدیر کل نوسازی مدارس مازندران با دکترمنصور علي زارعی نماینده محترم مردم ساری دیدار نمود.

در این دیدار مهندس شیرزاد از حمایت های نمایندگان مازندران درمجلس شورای اسلامی در جهت ساخت فضاهای آموزشی در استان تقدیر و تشکر نمود وازآقای دکتر زارعی خواست، تا اداره کل نوسازی مدارس را در تکمیل پروژه های نیمه تمام و توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار یاری نمایند.

شیرزاد با اشاره به طرح تحولی “آجر به آجر” گفت: گسترش مشارکت خرد مردمی درامر مدرسه سازی درواقع مهم ترین استراتژی این طرح است که در قدم اول درنظر دارد فرهنگ مدرسه‌سازی را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه نماید.

ایشان افزود: جلب مشارکت شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی و ایجاد شبکه ای از داوطلبان مدرسه ساز از دیگر اهداف این طرح است که باید با جدیت دنبال شود.

شیرزاد در تشریح بخش‌های دیگر این طرح گفت: نگاه اداره‌ کل نوسازی مدارس استان مازندران به حوزه خیرین، نگاهی راهبردی است و باید تمام تلاش خود را برای حفظ و توسعه این ظرفیت مردمی ارزشمند به عمل آوریم که برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز و گردهمایی ها واستفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان می تواند یکی از راه های حفظ این سرمایه عظیم مردمی باشد.

در ادامه آقای دكترزارعی نماینده محترم مردم ساری با تقدیر از اقدامات اداره کل نوسازی مدارس و تلاش و پیگیری مدیرکل و سایر همکاران، برای دانش آموزان و ارتقاء فرهنگ و دانش آنها یاد آور شد: یکی از ارکان توسعه، آموزش است وسرمایه گزاری در آموزش وپرورش بسیار لازم وضروری است.

زارعی گفت: امیدوارم در آینده نزدیک بتوانیم فضاهای آموزشی دیگری را در مناطق محروم استان وشهرستان ساري احداث ویا تکمیل نماییم.

 


آخرین خبرها...