720
کد خبر: 334
برچسب‌های خبر: - انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل نوسازی مدارس مازندران با قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه کربلا مازندران
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
____________________

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل نوسازی مدارس مازندران با قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه کربلا مازندران


در راستای اجرای سند اجرایی تحولی مشارکتهای مردمی موسوم به آجر به آجرتفاهم‌نامه  انجام بازسازی ، بهسازی و تعمیر مدارس ، تاسیسات گرمایشی وتجهیزات مناطق محروم استان میان اداره کل نوسازی مدارس مازندران با قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه کربلا مازندران منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی ، قربانعلی شیرزاد مدیرکل نوسازی مدارس مازندران در این جلسه با تقدیروتشکراز قرار گاه پیشرفت وآبادانی سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: حرکت در مسیر فعالیت‌های جهادی زمینه‌ساز رشد انسان در دنیا و برکت آفرین برای آخرت است .

 شیرزاد گفت: از امروز همه کنار هم و باهم تلاش خود را به کار می‌گیریم نه فقط برای ساخت فضاهای آموزشی بلکه  مهمتر از آن برای ادای دین درجهت تربیت و پرورش نسل انقلابی و گسترش روحیه جهادی دربین دانش آموزان که این به باور ما بسیار مهم است و خود را موظف به فعالیت در این عرصه نیز می‌دانیم و امیدواریم با امضای این تفاهم نامه سهم و نقش خود را در پرورش دانش آموزان و گسترش فرهنگ جهادی وانقلابی ایفا کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران، همچنین با اشاره به طرح تحولی "آجر به آجر" گفت: گسترش مشارکت خرد مردمی درامر مدرسه سازی درواقع مهم ترین استراتژی این طرح است که در قدم اول درنظر دارد فرهنگ مدرسه‌سازی را در میان اقشار مختلف جامعه توسعه دهد و توجه به ظرفیت های استان و استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی می تواند از محورهای تدوین اقدامات و راهکارهای این طرح باشد.

ابتدادراین جلسه محمد آهنگران مسئول قرارگاه سازندگی سپاه کربلا باتشکر از این اقدام نیک بیان کرد: آنچه در این جریان مهم و با ارزش است توجه ویژه به دانش آموز و واردکردن وی در بطن یک فعالیت چند جانبه فرهنگی پرورشی و جهادی است که منجر به پر رنگ شدن و ارتقای نقش اجتماعی دانش آموزان می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنانکه پیش تر گفته شد نکته کلیدی در یادداشت این تفاهم‌نامه فقط ساخت و ساز نیست بلکه همان مساله پرورش دانش‌آموزان وتوجه به مقوله های اخلاقی و فرهنگی است که بتواند منجر به افزایش مهارت های اجتماعی ونقش پذیری مسئولانه دانش آموزان شود.


آخرین خبرها...