1056
کد خبر: 33
برچسب‌های خبر: - استاندار - افتتاح - برکت - میاندورود - دهه فجر 95 - کار و دانش - محمدزاده
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
____________________

با حضوردکتر فلاح استاندار مازندران هنرستان کار ودانش میاندورود افتتاح شد.


استاندار مازندران گفت: در سه سال دولت یازدهم حدود 45 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی وزیرساختی در مازندران هزینه شد.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل نوسازی مدارس مازندران : ربیع فلاح جلودار روز شنبه در آئین افتتاح هنرستان کار ودانش در شهرستان میاندرود افزود : با این اعتبار 5 هزار و 500 پروژه عمرانی و زیرساختی در این استان تکمیل و به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد : همچنین در دولت تدبیر و امید با اجرای طرح های اشتغالزا برای 100 هزار بیکار جویای کار در این استان ایجاد اشتغال شده است.
* برجام افتخار نظام
نماینده عالی دولت در مازندران برجام را افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست که در دولت تدبیر و امید با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به نتیجه رسیده است.
فلاح اظهارداشت : همه ما باید با تعامل نقاط مثبت برجام را در راستای رشد و توسعه کشور تقویت کنیم.
* آموزش و پرورش محور توسعه
رئیس شورای آموزش و پرورش مازندران گفت که آموزش و پرورش محور توسعه در کشور است و باید ارکان این محور تقویت شود. فلاح اظهارداشت : 500هزار دانش آموز و41 هزار معلم و مدیر ظرفیت مهمی در حوزه فرهنگ آموزش در مازندران است.  وی اضافه کرد : در سال گذشته بیش از 70 هزار نفر از آموزش های فنی و حرفه ای در استان بهره مند شدند و باید تلاش کنیم دانش آموزان را هم به سوی آموزش های فنی و حرفه ای سوق دهیم
وی از خدمات خیرین مدرسه ساز و بنیاد برکت در ساخت مدارس در مازندران نیز قدردانی کرد

خاطر نشان میگردد هنرستان محمدزاده  میاندورود با 6کلاس درس ،4کارگاه با زیربنای 1427مترمربع با اعتبار 11میلیارد ریال بامشارک بنیادبرکت به بهره برداری رسید.


آخرین خبرها...