660
کد خبر: 318
برچسب‌های خبر: - دیدار مسئولان گروه‌های جهادی با مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
____________________

دیدار مسئولان گروه‌های جهادی با مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران


مسئولان تعدادی از گروه‌های جهادی قرارگاه پیشرفت وآبادانی منطقه پشتکوه مازندران  با حضور در اداره کل نوسازی مدارس استان با مهندس شیرزاد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی ، مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با اشاره به نقش دوران جوانی در شکل گیری شخصیت انسان گفت: فعالیت‌ در گروه‌های جهادی بهترین برنامه برای دوران جوانی است.

قربانعلی شیرزاد اظهار کرد: حرکت در مسیر فعالیت‌های جهادی زمینه‌ساز رشد انسان در دنیا و برکت آفرین برای آخرت است.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با اشاره به اینکه دوران جوانی زمانه‌ای ارزشمند و تاریخ ساز در زندگی هر شخصی است، بیان‌کرد: بسیاری از سرداران نام اشنای سرزمین ما نیز از همین دوران جوانی قدم در راه رشد و سازندگی فردی و اجتماعی گذاشتند.

شیرزاد ادامه‌داد: بی شک صلاح و رستگاری انسان در همین دوران جوانی رقم می‌خورد و از این منظر کار جهادی و حضور در گروه‌های جهادی در این بازه زمانی بسیار ارزشمند است.

وی گفت: اگر انسان برای این دوران از زندگی برنامه‌ریزی دقیق و درستی داشته باشد هم برای خود او و هم برای جامعه ثمرات بسیار ارزشمندی خواهد داشت چنان که در زندگی بسیاری از بزرگان و سرداران دوران دفاع مقدس مشاهده می‌کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با تأکید بر اینکه در احادیث بیان شده که جوانی را قبل از پیری و سلامتی را قبل از بیماری دریابید، اظهار کرد: یکی از درس‌های شیوع کرونا همین قدر دانستن اوقات و زمان و سلامتی است.

.در این دیدار صمیمی، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم پوراز زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی گروه‌های جهادی برادر و خواهر استان قدردانی کرد.

در پایان مقرر گردید تفاهمنامه ای بین این اداره کل و گروه جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در خصوص بهسازی مدارس مناطق محروم استان منعقد گردد.


87.JPG

آخرین خبرها...