568
کد خبر: 316
برچسب‌های خبر: - توزیع اقلام خوابگاهی مدارس شبانه روزی مازندران
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
____________________

توزیع بسته های اقلام تجهیزات خوابگاهی در مدارس شبانه‌ روزی مازندران


مدیرکل نوسازی مدارس مازندران از توزیع بسته های اقلام تجهیزات خوابگاهی در مدارس شبانه‌روزی استان خبر داد.

  به گزارش روابط عمومی : مهندس شیرزاد با اشاره به آغاز توزیع اقلام تجهیزات خوابگاهی در مدارس شبانه‌روزی گفت: یکی از رویکردهای  وزرات آموزش و پرورش که اتفاقاً سند تحول بنیادین نیز بر آن تاکید دارد توجه به عدالت اجتماعی و ارتقای سطح سلامت و رفاه دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به نیاز مدارس شبانه روزی استان به این اقلام افزود: در این مرحله توانستیم نزدیک به 70 در صد مدارس شبانه روزی استان را با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و سیصد میلیون ریال تجهیز نمائیم.

مدیرکل نو سازی مدارس  مازندران تصریح کرد: این بسته ها شامل یک سری  تشک، ملحفه، بالشت و روبالشتی  آب سرد کن ، یخچال ، فریزر صنعتی وتلویزیون LEDمی باشد که  مابین 41 مدرسه شبانه روزی در13 شهرستان و منطقه آموزشی استان در حال توزیع می باشد.

شیرزاد در ادامه با اشاره به اینکه طبق تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، «مدرسه» کانون اصلی تعلیم و تربیت  است و تمام سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در مدرسه که مرکز اصلی تعلیم و تربیت است محقق می‌‌شود، خاطرنشان کرد: به باور ما توجه به رفاه و آسایش دانش‌آموزان، یکی از مواردی است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران یادآور شد: بسیاری از دانش آموزان ما در مدارس شبانه‌روزی، طی روزهای هفته در خوابگاه اقامت دارند و از خانه و خانواده دور هستند و ضرورت دارد اقلامی که برای رعایت سلامت فردی به آن نیاز دارند در دسترس آنان قرار دهیم تا این فرصت و امکان در اختیار آنان باشد  تا با آرامش بیشتری به تحصیل مشغول باشند.



 


آخرین خبرها...