680
کد خبر: 309
برچسب‌های خبر: - احداث مدرسه 6 کلاسه در بندپی غربی با مشارکت خیّر نیک‌اندیش
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
____________________

احداث مدرسه 6 کلاسه در بندپی غربی با مشارکت خیّر نیک‌اندیش


مدیرکل نوسازی مدارس از احداث یک باب مدرسه سبز شش کلاسه در شهرخوش‌رود‌پی در منطقه بندپی غربی با مشارکت خانواده مرحوم رجبعلی قاسمی شانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ، «قربان‌علی شیرزاد» در ادامه افزود: فرزندان این مرحوم طی قراردادی که با اداره‌کل نوسازی به امضا رساندند 15میلیارد ریال مشارکت کردند و خواستند که مدرسه به نام پدر فقیدشان نام‌گذاری شود.

وی همچنین گفت: این مدرسه دخترانه در محل ساختمان مدرسه قبلی که بیش از 50 سال سابقه فعالیت داشت ساخته خواهد شد و با توجه به جمعیت دانش‌آ‌موزی منطقه، از نظر جانمایی نیز به‌درستی انتخاب شد.

مدیرکل نوسازی ،توسعه و مدارس همچنین گفت: با توجه به این‌که مدارس سبز استانداردهای ویژه‌ای دارند پیش‌بینی می‌کنیم سهم نوسازی و هزینه‌های تکمیل آن بیش از مدارس معمولی باشد.

شیرزاد همچنین گفت: پروژه در مرحله طراحی  محاسبات است و پس از این مرحله، تصمیم بر این است که مجوز تخریب ساختمان پیشین را گرفته و عملیات اجرایی را کلید بزنیم.

مدیرکل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس مازندران در پایان از مدرسه‌سازی به‌عنوان امری خیر و خداپسندانه یاد کرد که در شمار باقیات صالحات است و سود و ثواب آن تا روزی که فرزندان ما در این مدارس حاضر می‌شوند و در کلاس‌های آن درس می‌گیرند به حساب بانی منظور می‌شود و استان مازندران نیز از نظر اقدامات مشارکتی در کشور جایگاه خوبی دارد

1.jpg

آخرین خبرها...