727
کد خبر: 305
برچسب‌های خبر: - دیدار نماینده بهشهر وگلوگاه 6اردیبهشت 99
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
____________________

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با نماینده شهر های بهشهر وگلوگاه در مجلس شورای اسلامی



منتخب مردم شهرهای بهشهر ،گلوگاه ونکا در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در محل اداره کل نوسازی  مدارس استان  با مهندس شیرزاد  دیدار و در خصوص آخرین وضعیت فضاهای آموزشی این شهرها  وگفتگوه کردند.

 به گزارش روابط عمومی :غلامرضا شریعتی نماينده مردم شریف شهرستان بهشهر، گلوگاه ونکا در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران در دیدار با مدیرکل مسائل و مشکلات مربوط به ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی حوزه انتخابیه خود را مطرح نموده و دیدگاه‌ها و نقطه‌نظراتشان را در این رابطه مورد بحث قراردادند.

مهندس شیرزاد نیز در این دیدار ضمن معرفی فعالیت‌های صورت گرفته به ارائه مشکلات مربوط به حوزه فعالیت اداره کل نوسازی مدارس استان پرداخت.

وی ضمن تشکر از مساعدت وحمایت‌های همه‌جانبه نمایندگان محترم مجلس شورای‌اسلامی، ابراز داشت: امیدوارم نمایندگان محترم در بررسی و تصویب قوانین، خواسته‌ها و دغدغه‌های این اداره کل را مورد اهتمام قرار داده  و در راستای  ارتقای کمی و کیفی فعالیت این اداره کل در تامین زیر ساخت فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی گام‌های اساسی بردارند.

در ادامه این جلسه شریعتی  نماینده منتخب مردم بهشهر،گلوگاه ونکا در مجلس یازدهم بیان نمود: از تلاش های بی وقفه و تسریع در امر ساخت فضاهای آموزشی ایمن، و استاندارد برای دانش‌آموزان توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران تشکر و قدردانی نمود و این موفقیت را حاصل روحیه جهادی این مجموعه دانست.

 


آخرین خبرها...