677
کد خبر: 30
برچسب‌های خبر: - دامادی - نماینده - مجلس - دیدار
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
____________________

بازدید نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از اداره کل نوسازی مدارس مازندران


نماینده مردم شهرستان ساری درمجلس شورای اسلامی ازاداره کل نوسازی مدارس مازندران بازدید و با مسئولین این اداره کل گفت و گو کرد. به گزارش روابط عمومی، مهندس محمد دامادی نماينده مردم شریف شهرستان ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران در دیدار با مدیرکل و معاونین مسائل و مشکلات مربوط به ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی حوزه انتخابیه خود را مطرح نموده و دیدگاه‌ها و نقطه‌نظراتشان را در این رابطه مورد بحث قراردادند.

 نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس اگر بتوانند درست قانونگزاری کنند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند؛ بسیاری از مشکلات در سطح کلان و به تبع آن در سطح مناطق حل خواهد شد.

مهندس شیرزاد نیز دراین دیدار ضمن معرفی فعالیت‌های صورت گرفته به ارائه مشکلات مربوط به حوزه فعالیت اداره کل نوسازی مدارس استان پرداخت. وی ضمن تشکر از مساعدت و حمایت‌های همه ‌جانبه نمایندگان محترم مجلس شورای ‌اسلامی، ابراز داشت: امیدوارم نمایندگان محترم در بررسی و تصویب قوانین، خواسته‌ها و دغدغه‌های این اداره کل را مورد اهتمام قرار داده  و در راستای  ارتقای کمی و کیفی فعالیت این اداره کل در تامین زیر ساخت فضاهای آموزشی ،پرورشی و ورزشی گام‌های اساسی بردارند.



1485586480108147.jpg



آخرین خبرها...